سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 480484
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵
اولین محفل ادبی «طنین»

حوزه/ اولین محفل ادبی «طنین» به همت واحد خواهران حوزه علمیه عبدالعظیم حسنی(ع)، با موضوع «چهل سالگی انقلاب اسلامی» برگزار می شود.

خانم زهرا خالصی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: محفل ادبی طنین با هدف فراهم کردن فضایی برای ورود طلاب در حوزه ادبیات و تعامل و هم افزایی ادیبان و شاعران در حوزه های علمیه خواهران و ارائه آثار برتر جهت بروز و شکوفایی استعدادهای نهفته و جذب علاقه مندان در عرصه ادبیات و شعر می باشد‌.

وی افزود: مقام معظم رهبری در همین راستا می فرمایند «شعر یک عنصر اثرگذار است و نقش برانگیزاننده و راهنما دارد و بایستی آن را ارج نهاد» بنابراین ایجاد یک فضای بانشاط و سرشار از معنویت باعث تقویت انگیزه طلاب حوزه های علمیه خواهران در زمینه فرهنگ و ادبیات است.

مسئول امور تبلیغی خواهران حوزه علمیه عبدالعظیم حسنی(ع)، اظهار داشت: مهلت ارسال آثار تا 26 بهمن ماه 97 تعیین شده و ان شاء الله آئین محفل ادبی «طنین» نیز در روز دوشنبه 29 بهمن ماه 97 ساعت 14 به نشانی: شهر ری - میدان مدرس - ضلع غربی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) - حوزه علمیه خواهران - سالن اجتماعات سطح 3 برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که حضور عموم خواهران در این محفل ادبی بلامانع است، افزود: از کلیه طلاب فارغ التحصیل و شاغل به تحصیل دعوت می گردد اشعار، متون ادبی و دلنوشته های خود را جهت داوری و انتخاب برای قرائت در محفل به شماره 09308181387 در پیام رسان سروش و ایتا ارسال فرمایند. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha