جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ انتظار از دولت این است برای رفع این گرانی چاره ای کنند. مردم در رنج اند و گرانی امان مردم را بریده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی امشب در دیدار دکتر امید، معاون توسعه  روستایی و مناطق محروم کشور بر محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال برای مردم و روستایی تأکید کردند و گفتند: امروز مسئولین نظام نسبت به مردم متدین ایران اسلامی مسئولیت سنگینی برای خدمت گذاری دارند.

ایشان افزودند: این مردم در روز 22 بهمن ثابت کردند که به  نظام، انقلاب، رهبر انقلاب و ولایت، وفادارند و حیف  این ملت است که از ناحیه مسئولین توجه به رفع گرانی و ایجاد شغل نشود.

معظم له ابراز داشتند: گرانی بر مردم فشار مضاعف آورده است. این طوری نیست که نشود این گرانی را از بین برد. می توان با همکاری و هم فکری به این مردم خدمت کرد و گرانی را رفع نمود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشتند: مسئله گرانی بهانه ای بدست خارجی ها داده است و باعث خوشحالی آنها شده است.

ایشان افزودند: مسئولین باید برای رفع گرانی و اشتغال تلاش بیشتری انجام دهند و کاری کنند که مردم متدین ایران اسلامی که رفاه و امکانات حق آنها است، خوشحال شوند.

معظم له ابراز داشتند: در روایت است اگر عالمان دین و خدمت گزاران اصلاح شوند، امت هم اصلاح خواهند شد چون مسئولیت جامعه بدست این دو گروه است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشتند: انتظار  از دولت این است برای رفع این گرانی چاره ای کنند. مردم در رنج اند و گرانی امان مردم را بریده است.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha