جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حمله انتحاری به اتوبوس سپاه

حوزه/ اتوبوس حامل پرسنل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در محدوده چانعلی جاده خاش-زاهدان براثر عملیات تروریستی منفجر شد و براساس اعلام این قرارگاه ۲۷ نفر شهید و ۱۳ نفر هم زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از زاهدان، ساعتی پیش اتوبوس حامل پرسنل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در محدوده چانعلی جاده خاش-زاهدان براثر عملیات تروریستی منفجر شد و براساس اعلام  این قرارگاه، ۲۷ نفر شهید و ۱۳ نفر هم زخمی شده اند و احتمال افزایش شمار شهدا نیز وجود دارد.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای با تایید حمله تروریستی به اتوبوس پرسنل سپاه، اعلام کرد: در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، جمعی از حافظین مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

در اطلاعیه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی شکست سخت استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی با شکوه و دشمن‌شکن ۲۲ بهمن ماه، تروریست‌های تکفیری و مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به نظام سلطه و استکبار برای تلخ کردن کام ملت ایران، شامگاه امروز (چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه) یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام مأموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند را در جاده خاش - زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند.

در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، جمعی از حافظین مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

 اطلاعات تکمیلی متعاقباً به آگاهی ملت شهیدپرور ایران اسلامی رسانده خواهد شد.

همچنین مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور نیز گفjه که مجروحین حادثه تروریستی اتوبوس کارکنان سپاه به بیمارستان های زاهدان منتقل شدند.

براساس اعلام برخی رسانه ها، گروهک تکفیری تروریستی جيش الظلم مسئولیت حمله انتحاری در سیستان و بلوچستان را برعهده گرفت.

 

آمار شهدا و مجروحان

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه همچنین در اطلاعیه‌ تکمیلی، تعداد شهدای جنایت تروریستی جاده خاش- زاهدان را 27 تن و مجروحان را 13 تن اعلام کرد.

خبرگزاری «حوزه» با محکومیت شدید این جنایت وحشیانه، شهادت جمعی از دلاوران و مجاهدان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این حادثه تروریستی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، سپاهیان قهرمان، ملت انقلابی ایران و خانواده های معزز شهدا تسلیت می گوید.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    1 0
    رضوان الله علی الشهداء و حشرهم مع مولانا سیدالشهدا علیه السلام و لعن الله الظالمین
  • خادم الزهراء سلام الله علیها IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    1 0
    بسم رب الشهداء و الصدیقین نسأل الله منازل الشهداء و عيش السعداء ألا لعنة الله علي الظالميـــــــــــــــــــــــــــــــــــن و سيعلم الذين ظلموا أي منقــــــــــــــــــــلب ينقلبون ..... و العاقــــــــــبة للمتــــــــــقين .....