جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمله انتحاری به اتوبوس سپاه

حوزه/ علمای اهل سنت شهرستان تربت جام، طی اطلاعیه حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تربت جام، علمای اهل سنت شهرستان تربت جام طی اطلاعیه  حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را محکوم کردند و خواستار پیگیری و برخورد قاطع  با عوامل و ریشه‌های فاسد گروهک انصار الشیطان شدند.

در این اطلاعیه آمده است: بار دیگر دست پلید استکبار و ارتجاع از آستین گروهکی شیطانی و اسلام نشناس بیرون آمد و جمعی از مدافعان امنیت کشور  سرزمین مان را به خاک و خون کشید. جنایت ددمنشانه شب گذشته  که منجر به شهادت و جراحت جمعی از  مرزداران جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  شد در حالی رخ داد که به کوری چشم استکبار جهانی مخصوصا آمریکا جنایتکار  امت اسلامی 22بهمن و40 سالگی انقلاب را با حضور تماشایی  به جشن و سرور نشسته بودند.

حرکات شرم آور گروهک های تروریستی مزدور و جیره خوار که هر بار با شعارهای دروغین مذهبی و قومی در گوشه‌ای از جهان اسلام فتنه انگیزی می‌کنند نشانه‌ای آشکار از دوری این جماعت افراطی و ددمنش از اندیشه‌های انسان ساز پیامبر رحمت و اخلاق و غرق شدن بیش از پیش در منجلاب نفاق، جهل و تکفیر است.

اهل سنت شهرستان تربت‌جام ، ضمن تسلیت عروج ملکوتی شهدای والامقام و آرزوی شفای عاجل  مجروحین این حرکت انتحاری ننگین که با هدف لطمه زدن به وحدت و انسجام امت اسلامی و همدلی مثال زدنی مردم استان پر افتخار سیستان و بلوچستان طراحی شده، خواستار پیگیری و برخورد قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عوامل و ریشه‌های فاسد گروهک انصار الشیطان و تبیین و تقبیح اندیشه‌های مسموم گروهک‌های تکفیری و ضد انقلاب  از سوی علمای فرهیخته و انقلابی منطقه به خصوص ائمه جمعه و جماعات اهل سنت است.

ان‌شاءالله ملت ایران و عموم مسلمین عالم، با اعتصام بحبل الله و عمل به منویات روشنگرانه ولیّ امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای، بزودی شاهد برافراشته شدن پرچم پر افتخار اسلام عزیز بر قله‌های بلند جهان خواهند بود.

والسلام

  25 بهمن 1397

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha