پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عمومهدی

حوزه/ فرمانده سپاه پاسداران کاشان با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از پاسداران مدافع حریم میهن اسلامی در عملیات تروریستی سیستان و بلوچستان، جزئیات برنامه های وداع، تشییع و گرامیداشت این شهدا را اعلام کرد.

سرهنگ مرتضی عمومهدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کاشان گفت: مستکبرین و جهانخوارانی که دستشان به خون جوانان و شهدای عزیز کشورمان از ابتدای انقلاب تاکنون آغشته است، وقتی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را دیدند موجب ناامیدی و پریشانی بیش از پیش آنها شد، لذا برای انتقام جویی، به دنبال واردکردن ضربه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برآمدند و زهرخود را در به شهادت رساندن جمعی از پاسداران عزیزکشورمان ریختند.

وی با بیان اینکه تروریست های تکفیری با پشتیبانی آمریکا و صهیونیست ها، شامگاه روز چهارشنبه 24 بهمن ماه دست به این جنایت وحشیانه زدند، افزود: در دیداری که با خانواده این شهدا در کاشات داشتیم، هرچند به خاطر از دست دادن بهترین عزیزانشان متاثر و غمگین بودند، ولی با افتخار و غرور اعلام کردند که فرزندانشان را در راه اسلام، ولایت ، امام و رهبری فدا کرده اند.

فرمانده سپاه پاسداران کاشان با اشاره به شهادت 27 نفر از پاسداران و بسیجیان عزیز از لشکر امام حسین(ع) اصفهان در این حادثه تروریستی، اظهار کرد: در این حادثه تروریستی جهانیان متوجه شدند کسانی که مدعی حقوق بشر و صلح و آرامش در جهان هستند، بار دیگر این جنایت ننگین را مرتکب شدند.

وی  با بیان اینکه سه تن از این شهدا متعلق به شهرستان کاشان می باشند، به جزئیات برنامه های استقبال از پیکر پاک این عزیزان اشاره کرد و گفت: مراسم استقبال از پیکرهای پاک شهدا ساعت ۲۰ شنبه شب 27 بهمن، از میدان بسبج به سپاه کاشان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه پاسداران کاشان با بیان اینکه شامگاه روز شنبه آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، در سپاه کاشان، نماز میت را پیکرهای شهدا اقامه خواهد کرد، افزود: بعداز نماز مغرب و عشا، مراسم وداع و تجدید میثاق با این عزیزان با حضور آیت الله نمازی و امت شهید پرور کاشان برگزار خواهد شد.

 عمو مهدی با بیان اینکه پیکرهای مطهر شهدا، روز یکشنبه، ساعت 9 صبح،‌ از محل ناحیه مقاومت بسیج کاشان با حضور اقشار مختلف مردم، به طرف میدان پانزده خرداد این شهر تشییع خواهند شد، گفت: در پایان این مراسم، پیکرهای هرکدام از شهدا برای خاکساری به گلزار شهدای محل سکونت آنها انتقال داده خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه مراسم گرامیداشت شهدای عملیات تروریستی سیستان و بلوچیستان، از ساعت ۱۸:۳۰ دوشنبه در سالن ورزشی بنیادشهید کاشان، واقع در خیابان امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار خواهد شد، گفت: امیدواریم مردم شهید پرور کاشان حضوری باشکوه در تشییع، تدفین  و گرامی داشت این عزیزان داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha