جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمیسیون های مجلس خبرگان

حوزه/ حواشی فرهنگی جشنواره فیلم فجر با حضور معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه کمیسیونهای «سیاسی، اجتماعی و فرهنگی» و «بررسی راههای حراست و پاسداری از ولایت فقیه» مجلس خبرگان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، جلسه کمیسیون های «سیاسی، اجتماعی و فرهنگی» و «بررسی راههای حراست و پاسداری از ولایت فقیه» مجلس خبرگان رهبری، پنجشنبه 25 بهمن در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در جلسه کمیسیون «سیاسی، اجتماعی و فرهنگی» مجلس خبرگان، موضوع «حجاب، عفاف و تسامح در عرصه فرهنگ و هنر»، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه که با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، ابعاد موضوع «حجاب، عفاف و تسامح در عرصه فرهنگ و هنر» و راهکارهای مبارزه با ولنگاری در حوزه هنر به ویژه تئاتر و موسیقی، در دستور کار قرار داشت که ضمن بررسی نظرات و انتقادات اعضای کمیسیون، اقدامات دستگاههای مسؤول، مورد ارزیابی و درباره آن بحث و بررسی انجام گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین ملکوتی مخبر کمیسیون با بیان اینکه این جلسه با هدف بررسی وضعیت عفاف حجاب و تسامح در عرصه فرهنگ و هنر در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری تشکیل شد افزود: بررسی حواشی فرهنگی جشنواره فیلم فجر با حضور معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله مهمترین موضوعات امروز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha