جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی-نماینده مردم رشت در مجلس

حوزه/ «در صورت عدم حمایت دولت و مجلس، تمام زحماتی که در این سال ها کشیده شده، بر باد خواهد رفت» این جمله ای است که جعفرزاده ایمن آبادی در رابطه با لزوم صیانت از دستاوردهای گفتمانی جامعةالمصطفی مطرح کرد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، به سفر خود به قاره آفریقا و بازدید از نمایندگی های جامعة المصطفی(ص) اشاره کرد و اظهار داشت: بر خلاف تبلیغات منفی که علیه جامعة المصطفی(ص) صورت می گیرد، معتقدم که نه تنها حکم قرآنی است که در راستای ترویج معارف ناب الهی باید پیش قدم باشیم، بلکه همانند کشورهای فعال جهان باید از حضور گفتمانی خویش در عرصه بین الملل، صیانت کنیم.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس حکم عقل و شرع نمی توانیم نشر معارف ناب الهی و دینی را فقط در چارچوب خاک سرزمینی خود و کشور ایران تعریف نماییم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز شگفتی از اشتیاق روز افزون جهانیان برای آشنایی با معارف اسلامی و عطش ایشان بر چشمه زلال معارف ناب الهی، بی تفاوتی در مواجهه به چنین اشتیاقی را برای ما که خود را مسلمان و کشوری اسلامی معرفی می کنیم، بسیار ناگوار دانست.

وی با تأکید بر این که دانش آموختگان جامعة المصطفی(ص) غیورانه پای گفتمان انقلاب اسلامی ایستاده اند، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت هایی که این نهاد بین المللی در عرصه های مختلف ایجاد نموده، هیچگاه نباید دلسرد شود؛ کارها را باید با قدرت بیشتری ادامه داد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه طرح گفتمان علمی انقلاب اسلامی، دستاوردهای بین المللی جامعه المصطفی(ص) را مورد توجه قرار داد و با بیان این که تاکنون اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: در صورت عدم حمایت دولت و مجلس، تمام زحماتی که در این سال ها کشیده شده، بر باد خواهد رفت؛ باید صیانت از این مجموعه، تلاش کنیم تا جوانانی که از اقصی نقاط دنیا به سمت اسلام رهنمون شده، در جامعه المصطفی(ص) جذب شده اند را حفظ کنیم.

جعفرزاده ایمن‌آبادی بر تجارب موفق جامعة المصطفی(ص) در عرصه بین الملل را ستودنی دانست و یادآور شد: جامعة المصطفی(ص) ضمن توسعه در ابعاد مختلف فعالیتی، باید بیش از پیش در رشد و شکوفایی فعالیت های علمی خویش موفق تر ظاهر شود.

جامعة المصطفی(ص) نهادی آموزشی و دینی  است که ضمن ارائه 400 رشته و گرایش علمی، موفق شده تا با پذیرش 50 هزار نفر از 130 ملیت جهان، در 56 کشور نمایندگی های فعالی را تاسیس نموده، در عرصه ارائه مبانی علوم انسان با رویکرد اسلامی پیشتاز باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha