پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه ، رییس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران

حوزه/ معاون دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه پشت‌پرده ترور شخصیتی علمای برجسته و انقلابی، جریان‌ ضدانقلاب قرار دارد، گفت: یک شبکه‌ای برای تخریب چهره و شخصیت آیت الله جزایری، مشغول به کار بوده و عده‌ای در ذیل این شبکه، فعالیت و بازیگری می‌کنند؛ حال آنکه برخی آگاهانه و برخی جاهلانه در پازل دشمن، ایفای نقش کرده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیرامون حواشی ایجاد شده برای امام جمعه اهواز، اظهارداشت: آیت الله موسوی جزایری عالم مجاهدی است که پیش از انقلاب تا کنون، بارها در مسیر انقلاب و همراهی امام و رهبری، قدم‌های بلندی برداشته و در طول این مدت نیز جان خود را در معرض خطر قرار داده است.

با چشم خود اجتماع منافقین و ضدانقلاب‌ها علیه آیت الله موسوی جزایری را می‌بینم

وی با اشاره به هجمه گسترده برخی جریانات علیه شخصیت آیت الله موسوی جزایری گفت: با چشم خود می‌بینیم که اجتماعی از کافران، منافقین، ضدانقلاب‌ها و البته مسلمانان ساده‌اندیش در تخریب یک مجاهد فی سبیل الله گردهم جمع شده و همسوی با یکدیگر با شعارهایی فریبنده و به ناحق ذهن جوانان را علیه نماینده ولی فقیه در خوزستان می‌شورانند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروپناه با بیان اینکه امام جمعه اهواز، خدمات بسیار بزرگی را به نظام و انقلاب به ویژه برای استان خوزستان انجام داده است، تصریح کرد: من از دوران پیش تا پس از انقلاب شاهد این هستم که جناب آیت الله موسوی جزایری چه خدمات بزرگی را انجام داده و در اوج ساده زیستی، پیگیر دغدغه‌ها و دردهای زندگی مردم است.

همه زندگانی آیت الله موسوی جزایری وقف مردم خوزستان است/معظم‌له اجتهاد مطلق دارند

وی با بیان اینکه همه زندگانی آیت الله موسوی جزایری، وقف مردم خوزستان است، گفت: ایشان مجتهد مسلَمی است که اجتهادشان مطلق است و به راحتی می‌توانند در قم اقامت کرده و بیت مرجعیت راه بی‌اندازند، اما ایشان خوزستان را انتخاب کرد و با اینکه می‌دانستند خطرات زیادی در کمینشان است، اما ماندند و برای مردم و در خدمت مردم زندگی می‌کنند.

این عضو شورای پژوهشی سازمان بسیج اساتید، ادامه داد: آیت الله موسوی جزایری همه حواشی و جوسازی‌های مخرب ماهواره‌ای و ضد انقلاب را به جان می‌خرند تا دردی از درهای مردم کم کنند.

شخصیتی برجسته که به‌جای مرجعیت در خط مقدم خوزستان ایستاده است

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه گفت: الآن رساله عملی ایشان نوشته شده و در ابواب مختلف فقه، صاحب‌نظر هستند؛ پس خیلی راحت و شاید بدون هر گونه حاشیه‌ای می‌توانند در قم بیت مرجعیت راه بیاندازند اما ایشان وظیفه فرماندهی میدان جنگ خوزستان با آن همه مشکلات را بر دوش گرفته و یک‌تنه به دل دشمن زده است.

وی با بیان اینکه اقوام خوزستان، آیت الله موسوی جزایری را محور وحدت استان می‌دانند، اظهارداشت: از دو شب پیش تا کنون، تعداد بسیاری از سران عشایر از بنده خواسته‌اند تا با ایشان صحبت کنم تا بلکه از تصمیم خود منصرف شوند.

خوشحالی ضد انقلاب و منافقین از خبر احتمال کناره‌گیری آیت الله موسوی جزایری

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به خوشحالی و شانتاژ گسترده خبری رسانه‌های معاند پیرامون شایعات سفر آیت الله موسوی جزایری گفت: امروز باید ببینیم چه کسانی ماهی خود را از آب گل آلودی که توسط برخی ساده لوح‌ها ایجاد شده می‌گیرند؟! چرا شبکه‌های ضد انقلاب و منافقین این‌قدر خوشحال و مسرور هستند؟!.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه، با بیان این‌که دشمن از شنیدن خبر احتمال کناره‌گیری آیت الله جزایری از سمت امامت جمعه، بسیار خوشحال است، ابرازداشت: افزون بر آن نیز برخی افرادی که ادعا می‌کنند از عدالت دم می‌زنند اما همراه با جریان‌های انحرافی هستند، در قضیه اخیر احساس رضایت و خوشحالی دارند.

وی با بیان اینکه آیت الله موسوی جزایری کار مردم را ارجح بر سلامتی خود می‌داند، اظهارداشت: بارها خودم شاهد بودم که ایشان از شدت فشار کار تا مرز از دنیا رفتن پیش رفتند؛ گاهی اوقات عفونت کل بدنش را فرا می‌گرفت! اما به درمان خودش نمی‌پرداخت و می‌گفت؛ «کار مردم واجب‌تر است».

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه به بیان خاطره‌ای از آیت الله موسوی جزایری پرداخت و افزود: بارها به ایشان تذکر می‌دادم که حتی از نظر مبنای فقهی خودت نیز حفظ سلامتی‌تان لازم است اما ایشان می‌گفت؛ «کارها آن‌قدر زیاد است که فرصت نمی‌کنم».

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: چرا برخی به‌دروغ، خبری را در جامعه منتشر کرده و مردم را گرفتار شبهه می‌کنند!؟ آیا نمی‌دانند که با این کار حرام، تیشه به ریشه اسلام و انقلاب می‌زنند!؟

علت دشمنی با امام جمعه اهواز....

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه، علت دشمنی با امام جمعه اهواز را اقدامات سازنده ایشان و مقابله با وهابیت دانست و ادامه داد: آیت الله موسوی جزایری محور وحدت و عامل اصلی ثبات امنیتی در خوزستان است که منفور جریان‌های انحرافی از جمله وهابیون شده‌اند.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: یادمان نرفته چگونه شهید بهشتی را تخریب می‌کردند! حتی برخی به‌ظاهر متدینین نیز در این تخریب‌ها مشارکت می‌کردند!

وی تخریب گران شخصیت‌های برجسته انقلابی را چند دسته عنوان کرد و افزود: بعضی از تخریب‌گران، کافر به انقلاب، برخی دیگر نیز منافق، بعضی «فی قلوبهم مرض» و برخی دیگر نیز مسلمانان ساده‌اندیشی هستند که به راحتی فریب می‌خورند.

آیت الله موسوی جزایری رکن و عمود خوزستان است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروپناه، تأکید کرد: مردم خوزستان آگاه بوده و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند که آیت الله موسوی جزایری از خوزستان فاصله گیرند؛ چراکه ایشان رکن و عمود خوزستان هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: بنده به‌عنوان یک طلبه خوزستانی می‌دانم چه انحرافاتی در خوزستان شکل گرفته و چگونه آیت الله جزایری آن‌ها را کنترل، مدیریت و از بین برده است.

وی اضافه کرد: مردم خوزستان یادشان نرفته که در برخی مناطق اهواز، چه ناامنی هایی وجود داشت، طلاب را به شهادت می‌رساندند، خودروی شخصیت‌های انقلابی و مساجد را به آتش می‌کشاندند؛ اما این آیت الله موسوی جزایری بود که به‌تنهایی ایستاد و امروز در آنجا حوزه علمیه و نماز جمعه به پا کرده است.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، آیت الله موسوی جزایری را عمار زمان دانست و گفت: ایشان هم نقش سلمان فارسی، هم عمار و هم ابوذر زمان را در خوزستان ایفا می‌کنند؛ پس معلوم است که همچون نزدیک‌ترین یار امیرالمؤمنین(ع) وی را مورد آماج و حملات دشمن قرار می‌دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه، به حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز اشاره کرد و با بیان اینکه هدف اصلی آنان بنا به اظهار نظر نیروهای امنیتی، ترور آیت الله موسوی جزایری بوده، اظهارداشت: امروز تخریب آیت الله موسوی جزایری، تخریب نظام جمهوری اسلامی بوده و حمایت و حفاظت از مقام و منزلت ایشان، حراست از نظام جمهوری اسلامی و جایگاه ولایت‌فقیه است.

از جوانان حزب اللهی گله دارم

وی با ابراز گلایه از عدم واکنش جوانان حزب الهی گفت: چرا برخی از جوانان انقلابی فقط تماشاچی هستند!؟ از شخصیت ایشان باید دفاع کرد و از همه‌چیز مایه گذاشت و بنده نیز ایستادگی می‌کنم.

باید در حمایت از آیت الله جزایری سینه سپر کرد و سیل حملات را با جان و دل خرید

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروپناه، با تأکید بر اینکه باید برای دفاع از آیت الله جزایری وارد میدان شویم، گفت: هر چند میدانم عده‌ای به دلیل دفاعم از آیت الله جزایری، من را نیز تخریب می‌کنند! اما در برابر این تخریب‌ها می‌ایستم و سینه سپر کرده و با جان و دل پذیرای آن حملات و هجمه‌ها هستم.

این استاد حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه پشت پرده حمله به علمای برجسته و انقلابی، جریان‌های ضدانقلابی قرار دارند، اظهارداشت: تخریب آیت الله جزایری، غفلت یک یا دو نفر نیست! یک شبکه‌ای مشغول به کار بوده و عده‌ای در ذیل این شبکه، فعالیت و بازیگری می‌کنند؛ حال آنکه برخی آگاهانه و برخی جاهلانه در پازل دشمن، ایفای نقش می کنند.

وی گفت: به نیروهای ارزشی توصیه می‌کنم که انقلابی از مقام این عالم مجاهد دفاع کرده و اجازه ندهند، جریان صدر انقلاب و منافقین، برای بار دیگر تکرار شود.

نهادهای امنیتی در مواجهه با موج تخریب علما، تماشاچی نباشند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروپناه تصریح کرد: تعجب می‌کنم که برخی نهادهای امنیتی فقط تماشاچی شده‌اند!؟ البته ممکن است برخی دغدغه عدالت‌خواهی داشته باشند، اما متوجه نیستند که این نوع رفتارها چه تهدیدی برای نظام و جامعه اسلامی به همراه دارد.

وی خطاب به جوانان گفت: توصیه و نصیحت می‌کنم که در زمین دشمن بازی نکنند! امروز تخریب شخصیت آیت الله موسوی جزایری، تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران و به معنای حرکت در مسیر جریان انحرافی وهابیت است که بدون شک نه تنها آثار وضعی دنیوی و اخروی برایشان دارد، بلکه بدانند این حرکت‌ها مورد رضایت اهل(ع) بیت نیست.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه شخصیت برجسته آیت الله جزایری را باید قدر دانست، ابرازداشت: باید به خاطر وجود آیت الله جزایری، شکر گذار نعمت الهی باشیم و جایگاه علمی، اجتهاد و جایگاه سیاسی و مدیریت ایشان را بیش از پیش برای جامعه تبیین کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه، در پایان جمله تاریخی امام خمینی(ره) «ببینید چه کسانی از این تخریب‌ها چه کسانی خوشحال می‌شوند!؟» را مورد توجه قرار داد و گفت: امروز تنها و تنها از تخریب شخصیت آیت الله موسوی جزایری شبکه‌های ماهواره‌ای وهابیت، منافقین و جریان‌های ضد انقلاب، سود برده و خوشحال می‌شوند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • SAABER IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
    0 0
    SHOOOOMAA ?????!!!!!...