جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای ستاد یادواره شهدای مدافع حرم استان قم با آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ ایران اسلامی باید آن قدر قوی باشد تا دشمن جرأت مقابله نداشته باشد. باید مراقب کمین گاه بود.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار  سرلشگر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، گفتند: امنیت در هر نظام و کشوری  مسئله بسیار مهم است و در سایه امنیت است که هر خیرات و برکات رقم می خورد.

این مرجع تقلید ادامه دادند: همه اهداف و برنامه های اسلام و دین، تربیت در کنار اخلاق و معنویت است. اسلام با این برنامه ها به دنبال تربیت نیروهای قوی دربرابر مقابله با دشمنان است.

 ایشان افزودند: امروز بالاترین عامل تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با سایر نیروهای نظامی بحث، توکل، ارزش های دینی، اخلاقی، اعتقادی و باور دینی است.

معظم ادمه دادند: قدرت های بسیاری در دنیا وجود دارند؛ ولی این قدرت ها از امتیاز بزرگ ایمان همراه با بصیرت بی بهره هستند و این عاملی است که موجب قدرت و برتری نیروهای مسلح اسلامی می شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه بصیرت موضوع مهم ونقش آفرین در جامعه اسلامی است، افزودند: بر اساس همین موضوع مهم، مردم توانستند در موارد مختلف به صحنه بیایند و از تمامیت انقلاب و اسلام دفاع کنند.

این مرجع تقلید افزودند: اسلام دارای مبانی زیادی است از جمله آن شجاعت، داشتن ایمان و تقوا است و همین باعث ترس در دشمنان شده است.

 ایشان افزودند: ایران مانند کشورهای دیگر نیست که  توان مقابله با دشمنان را نداشته باشد و از آنها بترسد.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: روز به روز با ایمان قوی و شجاعت و توان داخلی در مقابل دشمنان قوی تر خواهیم شد و اگر عربستان قوی شده، به دلیل پول نفت است که توانسته به وسیله این پول سلاح بخرد.

 معظم له بیان داشتند: ایران اسلامی باید آن قدر قوی باشد تا دشمن جرأت مقابله نداشته باشد، برای همین باید مراقب کمین گاه بود.

 ایشان افزودند: الان جریانهای مانند ورشو و در پی این مسئله حوادثی ایجاد شده، ولی ما باید به قدرت لایزال الهی و پیروزی حق بر باطل ایمان داشته باشیم و براساس توانایی خودمان و با تکیه برایمان و تقوا با دشمنان مقابله کنیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: دشمن با وجود قدرتی که ایران اسلامی دارد هیچ کاری نمی تواند کند.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha