شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اجتماع عشایر اهواز در حمایت از آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ جمعی از عشایر غیور کلان‌شهر اهواز، برای حمایت از شخصیت انقلابی آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در بیت ایشان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جمعی از عشایر غیور عرب، لر و بختیاری کلان‌شهر اهواز در راستای حمایت از آیت الله موسوی جزایری، در بیت ایشان تجمع کرده و برای بار دیگر وفاداری خود به معظم‌له را اعلام کردند.

در این تجمع، حجت‌الاسلام جلال جابریان، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، ضمن قدردانی از حضور دلگرم کننده عشایر اهواز، اظهارداشت: حق با شما مردم خوزستان است که خواستار استمرار مسئولیت امامت جمعه از سوی آیت الله موسوی جزایری هستید؛ چراکه به خوبی ایشان را شناخته و از خدمات اجتماعی معظم‌له آگاه هستید.

وی، تصریح کرد: آیت الله جزایری بیش از ۴۰ سال با همه توان در خدمت انقلاب و رهبری بوده و بدون اینکه دنبال منفعتی برای خود باشند، مخلصانه و عندالله خدمتگزار مردم استان خوزستان بودند.

لازم به ذکر است، در انتهای این تجمع، عشایر خوزستان همگی بر ضرورت استمرار فعالیت آیت الله موسوی جزایری در خوزستان تأکید کرده و با شعار «موسوی، موسوی، حمایتت می‌کنیم»، بیعت دوباره خود با امام جمعه اهواز را اعلام کردند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha