پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
حجت الاسلام تقی عزیزی

حوزه/مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: ما هم در این نظام مقدس جمهوری اسلامی که ۴۰ سال گذشته است احساس امنیت می کنیم چراکه ساختمان این نظام بر اساس بنیان مرصوص چیده شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام محمدتقی عزیزی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی امروز در مراسم تکریم مادران و همسران شهدا ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین اظهار داشت: یکی از آیات قرآن کریم بیشتر از سایر آیات برایم حائز اهمیت است چراکه در این آیه مشخص می شود که محبوبین خدا چه کسانی هستند.

وی افزود: همانطور که خداوند مومنین و صادقین را دوست دارد مجاهدان راه خدا را هم دوست دارد که در ادامه آیه به فلسفه این موضوع اشاره می کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی بیان داشت: در عبارتی که در پایان این آیه «إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ» آمده است، به این معنی است که مجاهدان پایه های محکم دین هستند.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به اینکه اگر در این مکان نشسته ایم و احساس امنیت می کنیم به خاطر این است که ساختمان محکم است، عنوان کرد: ما هم در این نظام مقدس جمهوری اسلامی که 40 سال گذشته است احساس امنیت می کنیم چراکه ساختمان این نظام بر اساس بنیان مرصوص چیده شده است.

وی مطرح کرد: زمان هایی که صف های تشکیل شده از رزمندگان را می دیده ام با خود می گفتم خداوند چقدر زیبا واژه «صف» را آورده است و این آیه از ذهنم خطور می کرد.

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه در عراق، سوریه و یمن صدور انقلاب با معنویت همراه بوده است و همان تشکل های زمان دفاع مقدس در اینجا هم بوده است، بیان داشت: وقتی به رزمندگان و مجاهدان این کشورها نگاه می کنیم می بینیم این رزمندگان حتی شکل و شمایل بچه های ما را در زمان دفاع مقدس داشته اند و البته همان مقاومت ها و پیروزی ها را به دست آورده اند.

وی خاطرنشان کرد: ان شاءالله ادامه دهندگان راه شهیدان باشیم و پاداش ما شفاعت آن عزیزان باشد.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha