پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
تصاویر/ فعالیت های مبلغان برای زائران پیاده امام رضا(ع)

حوزه/ مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: حقیقتاً زائران کریمه اهل بیت(س) شایسته بهترین تکریم ها هستند و باید زمینه خدمت رسانی هر چه مطلوب تر به آن ها در شهر مقدس قم فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حمید یزدانی ، شب گذشته طی سخنانی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در راستای تکریم زائران و بهبود کیفی این مساله، امسال در ایام نوروز راهنمایان زایر در مناطق مختلف شهر قم به خصوص هسته مرکزی و اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) مستقر می شوند.

وی همچنین با بیان این که در حال حاضر بیش از 50 هزار ظرفیت اسکان زایر و مسافر در قم پیش بینی شده، افزود: بی شک ارتقای سطح خدمت رسانی به زوار و مسافرین نیازمند همگرایی و تعامل همه نهادها و بخش های دولتی و خصوصی و همچنین مردم شریف استان است.

یزدانی گفت: به دنبال این هستیم که افزایش نرخ قیمت‌ها در بخش زایرپذیری و گردشگری استان قم در کمترین میزان ممکن صورت بگیرد و به واحدهای مختلف در این بخش در این زمینه تذکر لازم را داده ایم ، ضمن آن که افزایش غیرمعقول قیمت‌ها در بخش گردشگری را مورد پیگیری جدی قرار می‌دهیم.

وی همچنین با اشاره به ساماندهی مراکز مورد اقبال گردشگران در شهر قم بیان داشت: به دنبال ساماندهی اماکن قابل بازدید و موزه‌ها در این شهر هستیم، ضمن آن که یکی از برنامه های جدی ما در ایام نوروز برپایی نمایشگاه‌های نوروزی و نیز فعالیت های فرهنگی است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha