پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله محسن اراکی

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: قم جایی است که آغاز انقلاب از آنجا صورت گرفته و امروز نیز گام دوم انقلاب را می‌خواهیم از قم شروع کنیم و با امام بزرگوار خود عهد و پیمان ببندیم که تا تحقق اهداف جهانی ایشان از پای ننشینیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، آیت‌الله محسن اراکی شامگاه امروز در همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، عنوان کرد: در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم و این اجتماع بزرگ پیام نو را به جهان مخابره می‌کند.

وی افزود: پیام این اجتماع این است که جبهه مقاومت به سراسر جهان گسترش خواهد یافت و هر جا آمریکا و طرافدارانش حضور داشته باشند، جبهه مقاومت نیز حضور خواهد داشت.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی آغاز فروپاشی آمریکا را مخابره می‌کنیم و هر جا نماد ستم و استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی حضور داشته باشد، جبهه مقاومت با اقتدار حضور خواهد داشت.

آیت‌الله اراکی تاکید کرد: این روز فتحی که خدای متعال به مستضعفین وعده داده، علائم آن مشاهده می‌شود، وقتی جیهه مقاومت در لبنان و غزه پیروز می‌شود و مردم غزه اینچنین در مقابل صهیونیست ها با دست خالی مقاومت می‌کنند به معنی اقتدار جبهه مقاومت است.

وی بیان کرد: مقاومت چهارساله مردم یمن نه تنها در برابر تیر و مواد انفجاری دشمن است، بلکه این مقاومت در برابر هرگونه محاصره هوا و زمین بوده و این مقاومت بدین معنی است که امروز جبهه استضعاف تا پیروزی کامل دست از نبرد با استکبار بر نمی‌دارد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی مطرح کرد: قم جایی است که آغاز انقلاب از آنجا صورت گرفته و امروز نیز گام دوم انقلاب را می‌خواهیم از قم شروع کنیم و با امام بزرگوار خود عهد و پیمان ببندیم که تا تحقق اهداف جهانی ایشان از پای ننشینیم.
انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha