پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ نماینده جبهه مقاومت فلسطین گفت: فلسطین به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد، فلسطین به زودی آزاد خواهد شد، امروز نشانه های پیروزی فلسطین ظاهر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، محمد حرب شامگاه امروز در همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار شد، عنوان کرد: این صف آزادگان است در مقابل مستکبران این گروه هایی که به سقوط منجر می‌شود.

وی افزود: قدس از فلسطین جدا نخواهد شد، شهدای ما برای فلسطین جان خود را داده اند و فلسطین فقط یک مسئله زمینی نیست، بلکه مسئله الهی است.

نماینده جبهه مقاومت فلسطین گفت: فلسطین به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد، فلسطین به زودی آزاد خواهد شد، پیروزی فلسطین ظاهر شده است.

حرب بیان کرد: امام خمینی(ره) و امام خامنه ای و همه آزادگان بر دوست داشتن فلسطین تاکید کرده اند، بیایید دست به دست هم داده و بر پیروزی فلسطین تاکید کنیم، چرا که دست در دست هم قرار دادن ما پیروزی فلسطین را تضمین می‌کند.

وی تاکید کرد: هیچ عذری برای کسی نیست که امروز به اسرائیل کمک کرده و از مظلومیت فلسطین دست بکشد، همه آزادگان جهان به دنبال آزادی فلسطین هستند.

نماینده جبهه مقاومت فلسطین مطرح کرد: فلسطین در ذهن همه آزادگان وجود دارد و از خدا می‌خواهیم که پیروزی ما را نزدیک گرداند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha