سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام سید مرتضی سندی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سندی گفت: ما در بحرین شهداء بزرگی داریم و در این کشور قضیه قدس قبله نمای امت اسلامی است و جوانان ما در بحرین به دنبال آزادی قدس و جزو محور مقاومت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،   حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی سندی شامگاه امروز در همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار شد، عنوان کرد: در حال حاضر در یک مرحله مهم و حساس قرار داریم.

وی افزود: استکبار جهانی به مقدسات اسلامی و دین و قرآن ما توهین و جسارت می‌کند، امروز قوای استکبار علیه اسلام صف کشی کرده است.
این مجاهد حزب‌الوفاء بحرین گفت: هدف آمریکا از حمله به عراق از بین بردن ایران بود، توطئه های فراوانی کردند که محور مقاومت را نابود کنند و در این شرایط باید خود را آماده کرده و روحیه مقاومت را به خود اضافه کنیم.

  حجت الاسلام والمسلمین سندی تاکید کرد: امروز به بصیرت امثال مغنیه نیاز داریم، امروز جمع شدیم تا بزرگداشت جهاد مغنیه را انجام دهیم، او الگوی بزرگی برای ماست.

وی یادآور شد: ما در بحرین شهداء بزرگی داریم و در این کشور قضیه قدس قبله نمای امت اسلامی است و جوانان ما در بحرین به دنبال آزادی قدس و جزو محور مقاومت هستند.

این مجاهد حزب‌الوفاء بحرین خاطرنشان کرد: استکبار جهانی امروز توطئه های زیادی علیه اسلام می‌کند تا دل های جوانان را منحرف کند، اما نیروهای مقاومت به دلیل روحیه شهادت طلبی انحراف ناپذیر هستند.

  حجت الاسلام والمسلمین سندی ادامه داد: بعد از اینکه نهال کوچک مقاومت در بحرین خون های زیادی داد، اکنون شجره بزرگی شده و مقاومت امروز ترس و دلهره فراوانی در دل‌های میتکبران انداخته است.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha