جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله احمد جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز به جمهوری اسلامی تهمت تروریست بودن را می‌زنند و باید گفت که ننگ بر شما که بین مقاومت و تروریست بودن تفاوت قائل نمی‌شود، دشمنان داعش و تروریست ها را حمایت کردند و می‌کنند، اما محور مقاومت در مقابل تروریست ها ایستادگی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله احمد جنتی شامگاه امروز در همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، عنوان کرد: سلام بر ملت شریف و محور مقاومت، سلام بر رهبر بزرگ ما و بنیانگذار محور مقاومت، سلام بر عماد مغنیه و جهاد مغنیه، سلام بر امام موسی صدر شهید مفقودالاثر مقاومت، سلام بر شهداء مقاومت و سلام بر جوانان مقاومت.

وی افزود: مقاومت در نسل کنونی معجزه کرده و در روزگانی که جهان غرب منهای خدا فکر می‌کند، مقاومت اسلام و پیغمبر و علی را زنده کرد، مقاومت درس آزادی به مردم دنیا داد، مقاومت نشان داد که هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را بشکند.

دبیر شورای نگهبان گفت: ۴۰ سال است که این انقلاب حکومت اسلام را برپا کرد و در طول این ۴۰ سال کل دنیای استکبار در مقابل محور مقاومت ایستاد، آن‌ها می‌خواستند که فدرت ما را بشکنند اما خدا قدرت آن‌ها را شکست.

آیت‌الله جنتی خاطرنشان کرد: امام راحل(ره) فرمودند که این انقلاب مقدمه ظهور امام عصر(عج) بوده و وعده دادند که ظهور نزدیک است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان از نظر اقتصادی ما را محدود کرده اند و فروش نفت ما را به حداقل رسانده اند، اما مقام معظم رهبری فرموده اند که آمریکا رو به افول بوده و محور مقاومت و جمهوری اسلامی در جایگاه قدرت است.


آیت‌الله جنتی مطرح کرد: امروز همه از آل سعود مظلوم کش و اسرائیل کودک کش متنفر هستند، نیروهای مقاومت کشته می‌دهند، اسیر می‌شوند و گرسنگی می‌کشند، اما در نهایت پیروزی ازآن آن‌ها است و در غزه، لبنان و یمن محور مقاومت سرفراز و پیروز بوده است.

وی تاکید کرد: امروز به جمهوری اسلامی تهمت تروریست بودن را می‌زنند و باید گفت که ننگ بر شما که بین مقاومت و تروریست بودن تفاوت قائل نمی‌شود، دشمنان داعش و تروریست ها را حمایت کردند و می‌کنند، اما محور مقاومت در مقابل تروریست ها ایستادگی می‌کند.

دبیر شورای نگهبان یادآور شد: قرآن می‌فرماید که در نهایت پیروزی از آن محور مقاومت بوده و سنت خدا این است که دشمن شکست خورده و حق و مقاومت به پیروزی می‌رسد.
آیت‌الله جنتی یادآور شد: مقاومت هزینه دارد و ما این هزینه‌ها را قبول می‌کنیم، ما برای شهادت خود دست به دعا بر می‌داریم و این دشمنان ستند که از مرگ می‌هراسند.

وی اضافه کرد: جوان‌های ما در جنگ تحمیلی آگاهانه روی مین می‌رفتند و دشمن مورد حمایت بسیاری از کشورها بود و ما دست خالی و دارای حکومت نوپا بودیم، اما خدا به ما کمک کرده و ما را پیروز کرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما به دشمن اعلام می‌کنیم که هر کاری می‌خواهید بکنید، اما بدانید که جوانان مقاومت روز به روز قدرت بیشتری کسب می‌کنند.
 

آیت‌الله جنتی ابراز کرد: بنده سفارش کردم که بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب به تمام زبان ها ترجمه شود، ما می‌دانیم که در مملکت فشار اقتصادی و معیشتی روی دوش مردم بالاست، اما ما از امام حسین(ع) شعار هیهات مناالذله را آموخته ایم و امام راحل(ره)فرمودند، خون شهدا اسلام را بیمه کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha