چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین هاشم الحیدری ، معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق

حوزه/ معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق گفت: آمریکا و دنباله رو های او امروز در ترس ذلت به سر می‌برند و در همه نقاط جبهه باطل به دروغ خود را بزرگ نشان می‌دهند در حالی که آمریکا اصلا پیروز نبوده و در سوریه، یمن و لبنان زمین‌گیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری شامگاه امروز در همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، عنوان کرد: جبهه مقاومت جبه حق بوده و با ظلم و باطل مقابله می‌کند.

وی افزود: موسس حقیقی جبهه مقاومت امام خمینی(ره) و عمود آن جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق گفت: جبهه مقاومت هم مسلمان و هم غیرمسلمان و هم عرب و هم غیر عرب را شامل می‌شود و امروز علی رغم توطئه های دشمنان جبهه حق پیروز می‌شود‌.

حجت الاسلام والمسلمین الحیدری بیان کرد: آمریکا و دنباله رو های او امروز در ترس ذلت به سر می‌برند و در همه نقاط جبهه باطل به دروغ خود را بزرگ نشان می‌دهند در حالی که آمریکا اصلا پیروز نبوده و در سوریه، یمن و لبنان زمین‌گیر شد.

وی تاکید کرد: بین جبهه حق و باطل حد وسط وجود نداشته و امروز درگیری بین حق و باطل بالا گرفته و جبهه مقاومت باید از هم حمایت کنند.

معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق مطرح کرد: حکومت‌های ایران، عراق، یمن، سوریه، افغانستان، پاکستان و غیره جبهه مقاومت را تشکیل می‌دهند و رمز پیروزی آن وحدت خون، وحدت هدف و وحدت رهبری واحد است و رهبر و ولی امر مسلمین، مرجع بزرگ ما امام خامنه ای است.

حجت الاسلام والمسلمین الحیدری ابراز کرد: این رهبر بزرگ بیش از ۳۰ سال است که رهبری می‌کند، وقتی که گفت هل من ناصر ینصری هزاران نفر بلکه میلیون ها نفر از جوانان و زنان مانند شهید حججی از فلسطین و یمن و بحرین همه و همه لبیک گفتند.

وی یادآور شد: این رهبر مقاوم، حکیم و شجاع هیچوقت مردد نمی‌شود و هیچ زمانی عقب نشینی نمی‌کند، همانطور که موسی(ع) به یارانش گفت خدا از ما حمایت می‌کند.

معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق یادآور شد: امروز روز پیروزی بوده و فتح نزدیک است، فتح بزرگ با ظهور امام زمان(عج) به وقوع خواهد پیوست.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha