پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دکتر ولایتی

حوزه/ مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، در پیامی درگذشت آیت‌الله محمد مؤمن، عضو مجلس خبرگان رهبری و از فقهای شورای نگهبان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، در پیامی درگذشت آیت‌الله محمد مؤمن، عضو مجلس خبرگان رهبری و از فقهای شورای نگهبان را تسلیت گفت .

متن پیام در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت عالم ربانی، مبارز نستوه و همراه دیرین انقلاب، نظام و رهبری، فقیه فقید حضرت آیت الله محمد مؤمن عضو مجلس خبرگان رهبری، عضو فقهای شورای نگهبان و استاد برجسته اخلاق موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

این فقیه وارسته، عمر با برکت خویش را در راه اعتلا و تعالی نام بلند اسلام، آموزه‌های دینی و اسلامی، مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی سپری نمود و شاگردان و علاقه‌مندان فراوانی را از فیض وجودی و نورانیت خود بهره‌مند نمود.

اینجانب این مصیبت را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیت معظم، حوزه‌های علمیه، شاگردان، علاقه‌مندان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده، صبر و اجر آرزومندم و برای آن عالم ربانی رحمت واسعه الهی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر ولایتی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha