شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در جلسه طلاب و فضلای استان گلستان از انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در جلسه طلاب استان گلستان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان در قم  برگزار شد، اظهار داشت: استان گلستان دارای نمایندگان طلاب و فضلای فعال و انقلابی دارد و از شما طلاب محترم که این عزیزان را انتخاب کرده اید، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی ابراز داشت: مجمع نمایندگان، پرچمدار حوزه انقلابی است و مقام معظم رهبری این سفارش را برای ما داشته اند و ان شاءالله این افتخار را تلاش می کند به حد اعلی حفظ نماید.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: در سالروز سی امین سال صدور منشور روحانیت از سوی امام راحل قرار داریم؛ رهبر انقلاب توصیه دارند که وصیت نامه امام راحل را مرور کنید و ما باید به مطالعه آن اهتمام داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد تصریح کرد: همچنین مطالعه و مباحثه بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شده است، از ضروریات است؛ اگر صدها ساعت اتاق های اندیشه ورز تشکیل شده و بخواهند فکر کنند که چه باید درباره انقلاب بگویند، از این بیانیه بهتر نخواهند یافت.

وی بیان داشت: مجمع نمایندگان طلاب فرزند منشور روحانیت است؛ چراکه این مجمع لبیک جامعه مدرسین به منویات امام راحل بوده و در این راستا راه اندازی شده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار داشت: یکی از مصوبات مجمع نمایندگان طلاب، راه اندازی قرارگاه حوزه انقلابی بوده است؛ همزمان با تصویب این قرارگاه، با پیامی که رهبر انقلاب در 19 دی به مردم قم داشتند و فرمودند که قم باید انقلابی بماند، الحمدلله نماینده رهبر انقلاب در قم هم تعیین شده و این مسئولیت به حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، امام جمعه قم ابلاغ شده است؛  البته این حکم کتبا نیست؛ اما شفاها بیان شده است که تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب نیز در استان قم خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد ابراز داشت: ما ان شاءالله برنامه های مفصلی خواهیم داشت که قم انقلابی بماند و برای آن برنامه ریزی های خوبی انجام شده و وظایف هر مسئول به او ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان ساخت: امروز فعالیت های زیرپوستی در قم در حال اتفاق است که در شأن این شهر نبوده و برای جمع آوری آن برنامه ریزی های مناسب را انجام داده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین منصوری، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان گلستان نیز در ابتدای این جلسه به ایراد سخن پرداخت و ضمن خیرمقدم به حجج اسلام والمسلمین حسینی شاهرودی و حسینی نژاد، اظهار داشت: ورود در برنامه های معیشتی، تفریحی، علمی و ... برای طلاب از برنامه های مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان گلستان بوده است.

وی ابراز داشت: دیدار با بزرگان حوزه، دیدار با مسئولان استانی و ... از دیگر برنامه های نمایندگان طلاب در این مدت بوده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان گلستان خاطرنشان ساخت: از رئیس محترم مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد که کمک حال بسیاری برای ما بوده اند، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

حجت الاسلام والمسلمین منصوری تصریح کرد: به برکت وجودی رهبر معظم انقلاب است که روحانیت می تواند چنین برنامه هایی داشته باشد؛ این مباحث از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که گام دوم آن با بیانیه رهبر انقلاب آغاز شده و ما باید برای تحقق آن تلاش نماییم.

وی بیان داشت: اولین پیش همایش بین المللی دستاوردهای انقلاب اسلامی که برنامه اصلی آن از سوی مجمع نمایندگان طلاب و فضلا برگزار می شود، از سوی طلاب و فضلای استان گلستان انجام خواهد شد تا بتوانیم در این راه اولین قدم ها را برداشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha