جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با صدور پیامی ارتحال آیت الله مومن نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، متن پیام تسلیت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، به مناسبت ارتحال آیت الله مومن، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
«اذا مات اَلْمُؤْمِنُ الْفَقِيه ثُلِمَ فِی الاِسلام ثُلْمَةٌ لاَ يَسُدُها شیء»

خبر ارتحال عالم عامل و ربانی و  فقیه مجاهد و وارسته و مبارز نستوه و همراه دیرین انقلاب، نظام و ولایت ، آیت‌الله حاج شیخ محمد مومن قمی موجب تاثر و تالم گشت.

بی شک فقدان این فقیه وارسته که عمر با برکت خویش را در راه تعالی اسلام و آموزه های دینی و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) سپری نموده و از یاران امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی  و مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی بودند و در تمامی مراحل حساس و سرنوشت ساز انقلاب حضوری نقش آفرین داشتند، خسارتی بزرگ به حیات معنوی جامعه است.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، این فقدان دردناک را به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری  (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید,حوزه های علمیه ,بیت معزز، شاگردان ایشان و آحاد ملت شریف ایران تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات را را مسئلت می‌نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha