شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تریبون آزاد

حوزه/ تریبون آزاد با حضور اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم دوشنبه ۶ اسفند ساعت ۱۰ صبح در حیاط مدرسه فیضیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، تریبون آزاد با حضور اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم دوشنبه ۶اسفند ماه ساعت 10 صبح در حیاط مدرسه فیضیه با موضوع «بیانیه گام دوم انقلاب و رسالت حوزویان» برگزار می‌شود.

علاوه بر انتشار اخبار، گزارش تصویری و کلیپ های ویدئویی از تریبونِ آزاد طلاب، این مراسم به طور زنده از صفحه اینستاگرام خبرگزاری حوزه پخش خواهد شد.

خبرگزاری حوزه در یکسال اخیر سلسله کمپین های نقد و مطالبه گری را راه اندازی کرده که از جمله آنها می توان به پویش های «اگر من جای رئیس دفتر تبلیغات اسلامی بودم»، «هر طلبه یک پیشنهاد» ، «مهمترین کارهای زمین مانده حوزه علمیه» و «اگر من جای رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بودم» اشاره کرد که با استقبال فوق العاده طلاب و حوزویان همراه شد.

 

# صدای_شما_شنیده_میشود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی اکبر وحیدی IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
    1 1
    سکوت حوزه در برابر تحریف قرآن،نهج البلاغه،و تارریخ کربلا
  • سیدعلی مروجی IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
    1 1
    چه اشکالی دارد در متروی تهران ایستگاه تبلیغ حجاب و پاسخگویی به سوالات شرعی اعتقادی از طرف حوزه برپاشود۲.در حوزه اتاق رصد وضعیت فرهنگی تشکیل شود و ناهنجاریها مانند بدحجابی اسراف و طلاق و غیره بررسی شود و راهکارها ارایه شده و عمل شود و بعد مدتی امار بگیرند مثلا امار طلاق پایین آمده یا نه و عوامل کاهش ناهنجاری بیشتر شود.