پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
نمود عملی حمایت از اقتصاد درون‌زا در مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز /  اقتصاد مقاومتی

حوزه/ امام جمعه گراش با تاکید بر اینکه مشکلات معیشتی به دلیل عدم نظارت بر بازار و قیمت ها است، گفت: در زمان دفاع مقدس اوضاع کشور نامناسب و دشوار بود، اما با همبستگی تمام مشکلات برطرف و به پیروزی دست یافتیم.

حجت الاسلام بخشایش پور در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به گرانی های سرسام آور اجناس مورد نیاز مردم، اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس اوضاع کشور   نامناسب و دشوار بود، اما با همبستگی، تمام مشکلات برطرف و به پیروزی دست یافتیم.

وی افزود: با توجه به اینکه دشمن با توطئه های فراوانی که تدارک دیده، نتوانسته ضربه ای به نظام مقدس اسلامی وارد کند، اکنون نیز از راه اقتصادی در صدد ضربه زدن به کشور و نظام است.

امام جمعه گراش با بیان اینکه مشکلات اقتصادی آن طور نیست که دشمن بیان می کند، بلکه بیشتر مشکلات از درون کشور است، تصریح کرد: راه برون رفت از این مشکل عمل به فرامین مقام معظم رهبری است.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات معیشتی به دلیل عدم نظارت بر بازار و قیمت ها است، خاطرنشان کرد: دولت در بخش اقتصاد موفق نبوده و به نوعی عملکرد ضعیفی داشته است.

حجت الاسلام بخشایش پور با اشاره به  افزایش قیمت خودرو ابراز کرد: در برخی استان های مرزی کشور وارد کردن قطعات خودوره به دست افرای بوده که دارای مسئولیت هایی هستند و نمی خواهند آن را به بازار عرضه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha