شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
۱

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه مردم به لباس اطمینان و اعتماد می‌کنند و ما باید نقش سربازی خود را تمام و کمال انجام دهیم، خطاب به طلاب گفت: از امروز که مفتخر به پوشیدن این لباس مقدس می شوید باید به صورت جهادی و سرباز گونه به تبلیغ معارف ناب اهل بیت(ع) بپردازید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین  الله‌نور کریمی تبار، امروز در جشن عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه ایلام، با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، گفت: یکی از القاب حضرت فاطمه زهرا(س) «مبارکه» است، یعنی اینکه همه از او خیر می بینند و به همه خیر می رسانند. یکی از خصوصیات روحانیون هم منشاء خیر و برکت بودن است، لذا باید با تبلیغ و تبیین معارف ناب اسلامی منشاء خیر و برکت برای جامعه باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان این که مردم به لباس اطمینان و اعتماد می‌کنند و ما باید نقش سربازی خود را تمام و کمال انجام دهیم، خطاب به طلاب افزود: از امروز که  مفتخر به پوشیدن این لباس مقدس می شوید باید به صورت جهادی و سرباز گونه به تبلیغ معارف ناب اهل بیت(ع) بپردازید

 

حضرت زهرا(س) درس پشتیبانی از ولایت را به ما آموخت

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه ایلام هم در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، تقوا، ادب، همسرداری، فرزندداری، عفت، صداقت و عصمت را از ویژگی های بارز شخصیتی حضرت فاطمه(س) برشمرد و گفت: این ویژگی ها از ارکان زندگی اسلامی به شمار می رود و ما باید از آنها درس بگیریم.

وی، فداکاری‌ و دفاع حضرت زهرا(س) را از ولایت سبب خارج شدن امام علی(ع) از غربت دانست و تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) به ما درس حمایت و پشتیبانی از ولایت را آموخت، چیزی که تمام اقشار جامعه باید از آن الگوبرداری کنند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام، حضرت زهرا(س) را بهشتی و در جهان اسلام بی مانند دانست و گفت: وظیفه روحانیون و مبلغین این است که مصداق ها و سخنان حضرت فاطمه(س) را به صورت کاربردی و امروزی و عینی که مخاطب به خوبی با آن ارتباط برقرار کند برای مردم بیان کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha