پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله بهجت

حوزه/ مستند "عارف بالحق" درباره نماز آیت الله بهجت که در رادیو معارف توسط مرتضی نمازی تهیه و تولید شده است توانست به بخش کوتاه مرحله نهایی جشنواره رادیویی پری مارولیچ در کشور کرواسی راه یابد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مستند "عارف بالحق" درباره نماز آیت الله بهجت که در رادیو معارف توسط مرتضی نمازی تهیه و تولید شده است، توانست به بخش کوتاه مرحله نهایی جشنواره رادیویی پری مارولیچ در کشور کرواسی راه یابد.

این مستند کوتاه که حال و هوای نماز آیت الله بهجت را روایت می کند، به نحوه حضور معنوی و عدم توجه ایشان به اطراف در حین نماز می پردازد. گریه هایی که ایشان در نماز داشتند و اذکاری که می گفتند در این مستند روایت شده است.

مرتضی نمازی تهیه کننده و مستند ساز رادیو معارف است که سال گذشته اولین جایزه ایران در جشنواره کرواسی را برای مستند "من طلبه هستم" دریافت کرد.

این مستند در اردیبهشت ماه در حین برگزاری جشنواره پخش خواهد شد و تمامی شرکت کنندگان در جشنواره به این مستند گوش خواهند داد. اختتامیه این جشنواره در 19 اردیبهشت در کشور کرواسی با حضور برنامه سازان از کشورهای مختلف دنیا برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha