چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نماز جمعه

حوزه/ یک منبع آگاه به خبرگزاری «حوزه» گفت: هرکس که قرار است به‌جای آیت الله موسوی جزایری، معرفی شود، هم امام جمعه و هم نماینده ولی‌فقیه در خوزستان خواهد بود و إن‌شاءالله تا آخر همین هفته، معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پس از انتشار خبر استعفای رسمی آیت الله موسوی جزایری، از سمت امامت جمعه اهواز، گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با جانشین او، در فضای حقیقی و مجازی صورت گرفت و این شایعات نقل هر محفل و رسانه‌ای بود.

در این بین، اسم اشخاصی هم برای منصب امامت جمعه و البته نمایندگی ولی‌فقیه در خوزستان، به گوش رسید، برخی بومی و برخی غیر بومی، اما آنچه در این روزهای آخر بنا به اخبار واصله، به قطعیت نزدیک‌تر است، یک فرد بومی از خوزستان می‌باشد.

به همین منظور، خبرنگار «حوزه» به سراغ یکی از مسئولان مرتبط با این موضوع رفته و در رابطه با شایعات مطرح شده در فضای مجازی، با او مصاحبه کرد.

این منبع آگاه، اگرچه از بردن نام امام جمعه جدید اهواز امتناع کرده است، اما توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

وی با بیان اینکه از بردن نام گزینه قطعی امامت جمعه اهواز، معذور هستم، گفت: بنا به مصلحت‌هایی نمی‌توانم نام گزینه قطعی امامت جمعه اهواز را بیان کنم، اما به‌زودی جانشین جدید، معرفی می‌شود.

این منبع آگاه، زمان تقریبی اعلام «امام جمعه جدید اهواز» را اواخر هفته جاری اعلام کرد و افزود: اگر یک مقدار صبر کنید، إن‌شاءالله تا آخر همین هفته، نماینده جدید مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا جایگزین جدید صرفاً به‌عنوان امام جمعه معرفی می‌شود یا در سمت نماینده ولی‌فقیه هم قرار خواهد گرفت؟» بیان کرد: هرکس که قرار است به‌جای آیت الله موسوی جزایری، معرفی شود، هم امام جمعه و هم نماینده ولی‌فقیه در خوزستان خواهد بود.

گفتنی است، برای جانشینی آیت الله موسوی جزایری، نام حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، «امام جمعه خرمشهر» بیش از سایر گزینه ها مطرح و بر سر زبان هاست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha