جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
والدین مسلمان در بیرمنگام شجاعانه به آموزش همجنس بازی در مدارس اعتراض کردند

حوزه/ اعتراض صدها تن از والدین مسلمان به آموزش همجنس بازی در مدرسه به کودکان کم سن و سال، به شبکه های اجتماعی کشیده شد و ۶۰۰ خانواده، کودکانشان را از این مدرسه بیرون آوردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه» به نقل از retailtimes، صدها تن از والدین  شجاع مسلمان در شهر بیرمنگام در بریتانیا، ضمن اعتراض به آموزش درس های سبک زندگی همجنس بازی به فرزندانشان در مدرسه، این پروژه شستشوی مغزی را بایکوت کردند.

والدین مسلمان 600 کودک (تقریبا 80% ثبت نامی ها) را از مدرسه ای که به آن ها هم جنس بازی آموزش می داد بیرون آوردند.

اتحاد صدها تن از والدین و فرزندانشان در مدرسه اجتماعی پارکفیلد، واکنش های حمایتی زیادی را در شبکه های اجتماعی برانگیخته؛ به گفته والدین معلمان این مدرسه با شستشوی مغزی کودکان آن ها را به داشتن حق علاقه به جنس موافق، نادیده گرفتن حقوق والدین و ترویج هم جنس بازی تشویق می کنند.

به گفته یکی از والدین دختر  ساله او سئوالاتی از او و همسرش پرسیده و آن ها هیچ جوابی برای او نداشته اند. این مرد مسلمان می گوید که دخترش برای دانستن چنین چیزهایی بسیار کوچک است و مدرسه حق آموزش جنسی به فرزندشان را نداشته است.

گفته می شود شهر بیرمنگام دومین شهر بزرگ بریتانیا محسوب شده و با داشتن بیشترین جمعیت مسلمانان، پس از لندن پرتنوع ترین جمعیت این کشور را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha