جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پذیرش

معاون آموزشی و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: پذیرش طلاب برادر در مقطع سطح سه تخصصی تبلیغ گرایش کودک و نوجوان و مشاوره اسلامی برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ انجام خواهد شد.

 عبدالمجید خطیب در گفت وگو  با خبرنگار «حوزه» در اصفهان اظهار کرد: پذیرش طلاب برادر در مقطع سطح سه تخصصی تبلیغ گرایش کودک و نوجوان و مشاوره اسلامی برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸به صورت بدون آزمون بوده و فرصت ویژه ای برای علاقه مندان به شرکت در دوره تخصصی سطح سه به وجود آمده است.

معاون آموزشی و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) با بیان این که شیوه پذیرش اولیه دانش پژوه در رشته هاي تخصصی سطح3 به صورت احتسـاب جمع معدل هر پایه از سطوح 1 و 2 خواهد بود، اذعان داشت: پس از محاسبه معدل هر پایه تحصیلی داوطلبان، واجدین شرایط طبق بالاترین امتیاز و با رعایت حداقل امتیاز حد نصاب قبولی، برای انجـام مصاحبه علمی و عمومی به واحدهای آموزشی انتخاب شده معرفی می شوند.

وی افزود: در پذیرش رشته های تخصصی سطح سه، جمع معدل پایه ها تحصیلی 40 درصد و نمره مصاحبه 60 درصد از نمره نهایی را به خود اختصاص می دهند و در صورت وجود ناقصی در پایه 9 براي متقاضی ورود به سـطح 3 تخصصـی، متقاضی می تواند به صورت مشروط ثبت نام کرده و در صورت گزینش نهایی رسماً متعهد می شوند که تا ابتدای نـیمسـال دوم تحصـیلی، گواهی اتمام سطح مورد نظر خود را ارائه نماید. بدیهی است که در غیر این صورت از تحصیل ایشان ممانعت به عمل می آید.

خطیب، یکی از شرایط ثبت نام را دارا بودن حداکثر 38 سال سن برای پذیرش در مقطع سطح3 اعلام کرد و گفت: در صورتی که داوطلب با مدرك کارشناسی ارشد و یا دکترای تخصصی در حوزه علمیه پـذیرش شـده باشـد، سـنوات تحصـیل وی در دانشگاه به حداکثر سن اضافه می شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که عموم طلاب حوزه های علمیه از صبح تا ظهر مشغول تحصیل، تحقیق و یا تدریس در مراکز حوزوی و تبلیغی هستند، علاوه بر اعطا کمک هزینه ماهانه تحصیلی به گونه ای برنامه ریزی شده است که اکثر کلاس های دوره های تخصصی بعد از ظهرها برگزار شده و  دوره نیز در حداقل زمان به اتمام برسد.

معاون آموزشی و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) درباره نحوه ثبت نام دواطلبان و علاقه مندان، ابراز داشت: متقاضیان می توانند برای ثبت نام از 12 تا 29 اسفند ماه 1397  به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند، همچنین طلاب می توانند به صورت حضوری از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر  برای ثبت نام به ساختمان شماره یک دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ مراجعه کنند.

وی بیان داشت: به آندسته از طلابی که دارای نواقص محدود درآخرین سال اتمام سطح دو می باشند به مدت یک ترم فرصت داده می شود تا نواقص خود را به اتمام رسانده و مدرک سطح دو خود را ارایه نمایند.

لازم به ذکر است، علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32208001 داخلی 7222 تماس نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha