جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدير مدرسه علميه حضرت نرجس(س) ساري

حوزه/ بازارچه عصر ظهور با ۳۷ غرفه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ شب فعال است و هیچ فروشنده و صندوق داری ندارد و افراد پس از پسندیدن اجناس و خرید، مبلغ مورد نظر را در صندوق مشخص شده غرفه ها می اندازند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مازندران، خانم پیشنمازی، مدیر مدرسه علمیه حضرت نرجس سلام الله علیها ساری، در  مراسم افتتاح نمایشگاه عیدانه با عنوان «تجربه ای از بازارچه عصر ظهور»، اظهار کرد: مراکز خرید موجود در جامعه، نیاز به نظارت فروشنده، کنترل و امنیت اموال داشته و این جزء ملزومات بازار است، در حالی که  بازارچه عصر ظهور مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس(س) ساری با 37 غرفه و فعالیت از ساعت 8 صبح تا 9 شب، هیچ فروشنده و صندوق داری نداشته و افراد پس از پسندیدن اجناس و خرید، هزینه مورد نظر را در جعبه مشخص شده در غرفه ها قرار می دهند و  این همان اعتماد به مخاطب و خریدار است که شاید فقط در عصر ظهور بقیه الله(عج) امکان پذیر شود.

وی افزود: مدت 4 سال است که این مدرسه یک ماه قبل از عید، این بازارچه را راه اندازی می کند که مراجعه کنندگان آن، به این اعتماد فروشنده احترام گذاشته و هیچ گونه کاستی و کسری مالی در این چند سال اتفاق نیفتاده است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت نرجس (س) ساری تاکید کرد: شیوه ی بازارچه عیدانه به این صورت است که قیمت ها روی اجناس نصب شده و خریدار آزادانه تصمیم می گیرد و بعد از خرید، مبلغ جنس خریده شده را در صندوق می اندازد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما در این بازارچه بازاریابی به معنای امروز که ذهن خریدار را چنان جذب کرده که قدرت انتخاب را از مشتری می گیرد، نداریم. بنابر این نتیجه برنامه فرهنگی اقتصادی را اجرا کردیم تا همه با هم حلاوت تجربه ای کوچک از امنیت و آرامش عصر ظهور را بچشند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha