شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 حجت الاسلام بهجت پور

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: آن چیزی که باید در حوزه های علمیه اتفاق بیفتد احساس مسئولیت طلابی است که قدرت پژوهش را خداوند در وجودشان گذاشته است، اگر این احساس مسئولیت در ما شکل گیرد بسیاری از مطالبی که در نظام آموزش فعلی، تدوین شده تبدیل به برنامه های مطالعاتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین  عبدالکریم بهجت‌پور پیش از ظهر امروز در دهمین جشنواره علامه حلی(ره) که در مجتمع آموزشی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، عنوان کرد: امروز اگر پژوهش هایمان در جهت پاسخ دادن به سوالات اصلی نباشد، انرژی ها هدر رفته و پژوهش که باید طراح نقشه راه آینده باشد به مقصود خود نخواهد رسید.

وی افزود: انقلاب اسلامی معجزه قرن است، انقلاب آمد و فضایی را به روی جهانیان گشود و به همه آرزوی های فطری بشر پاسخ داد و در برابر این معجزه تلاش کردند ساحرانی را به میدان مبارزه با آن روانه کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: این ساحران به سحرهایی از جنس دین پرداختند و آن‌ها تلاش می‌کنند که انقلاب اسلامی را از اوج به پایین بکشد، مطالعات نشان می‌دهد که این اژدهای خفته برای تخریب چهره نورانی اسلام سرمایه‌گذاری های کلان کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور تصریح کرد: تلاش های ضیاءالحق در پاکستان با تربیت بیش از یک میلیون طلبه با شعار جنگ علیه تشیع و مبارزه با بدعت برای اثبات تلاش های دشمنان برای زمین زدن انقلاب کافی بوده و عربستان نیز در جهان توسعه وهابیت تکفیری و سلفی گری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی مطرح کرد: عربستان در آفریقا، روسیه، کشورهای اروپایی و جنوب شرق آسیا،  سرمایه گذاری های بسیاری کرده، تا بلکه بتواند این معجزه را زمین بزند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: سه هزار شبکه که ۳۰۰ شبکه آن فارسی زبان است و دادن حقوق به مبلغان علیه مکتب اهل بیت(ع) کارهایی است که دشمنان دنبال می‌کنند و پژوهش‌ها بهترین فرصت برای پاسخگویی به شبهات موجود است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور اظهار داشت: آن چیزی که باید در حوزه های علمیه اتفاق بیفتد احساس مسئولیت طلابی است که قدرت پژوهش را خداوند در وجودشان گذاشته است، اگر این احساس مسئولیت در ما شکل گیرد بسیاری از مطالبی که در نظام آموزش فعلی تدوین شده تبدیل به برنامه های مطالعاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha