پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حیدری زاد

حوزه/ حجت الاسلام حیدری‌زاد گفت: بیش از ۹۵ درصد اساتید حوزه خواهران استان را اساتید خواهر تشکیل می‌دهند که با برگزاری دوره‌های مختلف توانمند سازی بانوان فارغ‌التحصیل مدارس، در آینده نزدیک همه اساتید حوزه را بانوان تشکیل خواهند داد.

حجت الاسلام محمد حیدری زاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه با اشاره به برگزاری دوره مهارت‌های بیان تفسیر ویژه اساتید مدارس علمیه خواهران آذربایجان‌غربی اظهار داشت: دوره مهارت بیان تفسیر قرآن کریم ویژه اساتید به مدت سه روز در مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران آذربایجان‌غربی، با حضور حجت الاسلام سجاد دین‌پرست از اساتید تفسیر حوزه علمیه قم، در حال برگزاری است.

مدیر حوزه علیمه خواهران آذربایجان‌غربی ادامه داد: این دوره‌ در دو مرحله برگزار می شود که دوره اول آن یک ماه قبل، به مدت دو روز برای اساتید برگزار شد و دوره دوم آن سه روز در 20 جلسه دو ساعته در حال برگزاری است.

 وی هدف از این دوره را آشنایی و توانمندسازی اساتید مدارس علمیه خواهران عنوان کرد و گفت: سیاست حوزه خواهران بر این است که اساتید مدارس، از بانوان باشند و در این راستا دانش‌آموختگان مدارس خواهران با گذراندن دوره‌های مختلف در رشته‌های، تفسیر، ادبیات و مشاوره و اخذ گواهی پایان دوره، مشغول به تدریس می‌شوند.

حجت الاسلام حیدری‌زاد بیان داشت: بیش از 95 درصد اساتید حوزه خواهران استان را اساتید خواهر تشکیل می‌دهند که با برگزاری دوره‌های مختلف توانمند سازی بانوان فارغ‌التحصیل مدارس، در آینده نزدیک همه اساتید حوزه را بانوان تشکیل خواهند داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha