شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کلاس درس طلاب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد گفت:تمامي فعاليت هاي آموزشي حوزه های علمیه سراسر کشور در كليه سطوح تا ۲۸ اسفند ماه برقرار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد در پیامی ضمن تبريك حلول ماه رجب المرجب و مواليد با سعادت حضرت امام محمدباقر، اميرالمؤمنين علي بن ابيطالب  و حضرت امام جواد عليهم السلام، همچنين آغاز سال نو اعلام کرد: تمامي فعاليت هاي آموزشي حوزه های علمیه سراسر کشو، در كليه سطوح  تا 28 اسفند ماه برقرار است.

 

معاون آموزش حوزه هاي علميه بیان داشت: مطابق با تقويم آموزشي ابلاغي به حوزه هاي علميه، تمامي فعاليت هاي آموزشي در كليه سطوح حوزه هاي علميه در قم و شهرستانها تا روز سه شنبه 97/12/28 برقرار و شروع فعاليت هاي آموزشي در تمامي سطوح از روز دوشنبه 1398/01/05خواهد بود.

وی افزود: اميدواريم ؛ مديران ، اساتيد، فضلاء و علماء ارجمند نسبت به فعاليت آموزشي و برگزاري كلاس اهتمام ويژه داشته باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
    0 0
    نشانه دیگری از اینکه سرمایه و سرمایه دار نه وطن دارد نه دین فقط سود را می شناسد. قصد توهین ندارم. افزایش قیمت اقلامی نظیر آجیل بخاطر صادر کردن انهاست و سرمایه داران آنها را می خرند و به دلار در خارج می فروشند و مردم ایران هم در داخل کشور باید معادل دلاری ان را به ریال پرداخت کنند. اگر سرمایه داران ارز حاصل از صادرات را به کشوربرگردانند باعث تقویت پول ملی می شود ولی آنها اینکار را نمی کنند تا سود بیشتری ببرند. خدای سرمایه سود است و سرمایه دار دین و وطن ندارد حتی اگر تسبیح بدست بگیرد و شعار بدهد. یعنی هیچوقت بخاطر دین و وطن سود را زیر پا نمیگذارد و چنین کاری را ضد اقتصاد میداند. در همه جای جهان همینطور است . منافع سرمایه داران فراتر از مرزها با هم گره خورده است. سرمایه داران غربی هم بخاطر سود بیشتر سرمایه های خود را در کشورهائی نظیر ویتنام و مکزیک و کشورهای با پایه پولی ضعیف بکار میگیرند تا سود بیشتری ببرند حتی اگر نتیجه اینکار فروپاشی اقتصاد کشور خودشان باشد.