چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی فرد، گفت: بنده از تک‌تک مردم شریف خرمشهر طلب حلالیت می‌کنم و امیدوارم اگر کوتاهی از بنده سر زده باشد، مردم و خانواده شریف خرمشهر از عمق جان در ماه مبارک رجب بنده را ببخشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، پس از استعفای رسمی آیت الله موسوی جزایری، از سمت امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه در خوزستان، خبر انتصاب حجت الاسلام موسوی، به عنوان امام جمعه جدید اهواز در فضای مجازی منتشر شد.

با توجه به عدم اظهار نظر رسمی مسئولان مربوطه در خصوص امامت جمعه اهواز، خبر انتصاب حجت الاسلام موسوی فرد به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در خوزستان، مورد تشکیک بود تا امروز که در خطبه های نماز جمعه شهرستان خرمشهر، صحت و سقم این خبر، تا حدودی تأیید شد.

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خرمشهر، اظهار کرد: شعار همیشگی من خدمت به مردم و طبقه ضعیف جامعه بوده و همواره تلاش کردم که در این مسیر حرکت کنم.

وی عنوان کرد: بنده به دنبال این بودم که در کنار ضعفای جامعه باشم و خطبه‌های نماز را همواره به‌گونه‌ای تنظیم کردم که صدای مظلومیت خرمشهر به مرکز کشور و گوش مسئولان برسد تا مشکلات این مردم شریف حل شود.

امام جمعه خرمشهر گفت: البته هرگز ادعا نمی‌کنم که مشکلات مردم را حل کردم اما همیشه تلاش کردم که در این راه گام بردارم و پس از این نیز می‌کوشم تا گرهی از کار مردم باز کنم.

موسوی‌فرد عنوان کرد: بنده از تک‌تک مردم شریف خرمشهر طلب حلالیت می‌کنم و امیدوارم اگر کوتاهی از بنده سر زده باشد، مردم و خانواده شریف خرمشهر از عمق جان در ماه مبارک رجب بنده را ببخشند.

وی افزود: البته به این معنا نیست که بنده در هفته آینده خدمت مردم خرمشهر نباشم، اما ممکن است اتفاقاتی بیفتد و نعمت خدمتگزاری به مردم خرمشهر از من سلب شود.

امام جمعه خرمشهر گفت: امیدوارم با همدلی و اتحاد و اقدام جهادی مشکلات مردم آبادان و خرمشهر و در کل استان خوزستان با برگرفتن عدالت اجتماعی حل و رفع شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha