چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
شماره جدید «افق حوزه»

حوزه/ پانصد هشتاد و چهارمین شماره هفته نامه «افق حوزه» همراه با ویژه نامه نوروز و سبک زندگی اسلامی با اخبار متنوع حوزوی، دینی و فرهنگی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در جدید ترین شماره هفته نامه« افق حوزه» اخبار متنوعی از جمله،‌ لبیک فیضیه به گام دوم انقلاب در اجتماع عظیم علماء و طلاب؛ هشدارنسبت به نفوذ فرهنگ غربی در برنامه های آموزش و پرورش در دیدار مراجع و علما و وزیر آموزش و پرورش؛ از خدمات مجاهدانه آیت الله یزدی به عنوان عمار انقلاب تجلیل شد؛ بررسی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در نشست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم؛ تحلیل و بررسی محتوایی بیانیه گام دوم انقلاب در گفت وگو با حجت الاسلام والمسلمین خسرو پناه؛ تولید و انتشار 500 اثر علمی و 14 ویژه نامه تخصصی؛ گزارش مختصری ازعملکرد ودستاوردهای یک ساله هفته نامه افق حوزه؛ حوزه انقلابی شعار نیست؛ عالمی به درد کشور می خورد که معتقد به انقلاب اسلامی باشد بیانات رهبر انقلاب در جمع اساتید و مدیران موسسه عالی فقه وعلوم اسلامی؛ برگزاری همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز  با پیام و سخنرانی حضرات آیات مکارم شیرازی و جوادی آملی و ... به چشم می خورد.

علاقه مندان جهت تهیه نشریه به نشانی: قم، بلوار جمهوری، کوچه 2، پلاک 15 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 02532900538 تماس بگیرند.

خاطر نشان می شود: هفته نامه افق حوزه ارگان رسمی مرکز مدیریت حوزه های علمیه و فراگیرترین نشریه خبری حوزه های علمیه است که حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری مدیر مسئولی، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته جانشینی مدیرمسئول و حجت الاسلام رمضانعلی عزیزی سردبیری آن را بر عهده دارند.

 

 

 

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha