پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
حجت اباسلام میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه شهدا جان خود را با اخلاص برای سربلندی و عزت اسلام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند، گفت: ملتی که به شهدا اقتدا کند جاودانه خواهد ماند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در مراسم تشییع دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در خرم آباد با اشاره به اینکه خون مطهر شهدا موجب عزت و اقتدار اسلام و انقلاب شده است، گفت: شهدا الگوهایی جاودانه برای ما هستند، چرا که برای انجام تکلیف الهی قدم به عرصه جهاد نهادند .

وی با اشاره به اینکه شهدا جان خود را با اخلاص برای سربلندی و عزت اسلام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند، اظهار کرد:خداوند نیز بواسطه همین اخلاص نام شهدا را برای همیشه جاودانه نموده است .

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه وجود شهدا مایه حیات جامعه و عظمت ایران اسلامی است، خاطر نشان کرد: شهدا پیام آور عزت هستند و هر بار با ورود به خاک ایران اسلامی طراوت و معنویت خاصی به این دیار خواهند داد .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان با تاکید بر ضرورت تکریم شهدا گفت: وظیفه ما حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب و تبیین و تشریح پیام شهدا در جامعه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha