جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ی خود گفت: صهیونیسم و آمریکا از مدت ها قبل برای گسترش اسلام هراسی در جوامع غربی برنامه ریزی کردند و این مسئله منجر به رشد جریان های افراطرای در این کشورها شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه خود گفت: صهیونیسم و آمریکا از مدت ها قبل برای گسترش اسلام هراسی در جوامع غربی برنامه ریزی کردند و این مسئله منجر به رشد جریان های افراطرای در این کشور ها شد و اکنون این جریان ها همانند گروهک های تکفیری تروریستی دست به اعمال تروریستی می زنند.

تجمع علما افزود: برخی گمان می کنند آنچه در بیشتر کشو رهای غربی رخ داده، واکنشی ابه اقدامات تروریست های تکفیری است که مدعی اسلام هستند، امّا حقیقت این است که هر دو از یک منبع سرچشمه می گیرند و به یک مکتب واحد وابسته اند.

این تجمع اشاره کرد: تروریسم تکفیری از سوی مسلمانان ظاهر شد امّا در واقع ساخته سازمان اطلاعات آمریکا و اسرائیل است و تلاش های آمریکا برای حمایت از سرکرده های داعش و انتقال آنان به مناطق امن گواهی بر این مسئله است و بعید نیست این حمله تروریستی نیوزلند مرتباط با دستگاه های اطلاعاتی باشد.

تجمع علما خواستار بازجویی دقیق از بازداشت شدگان برای رسیدن به پشت پرده این عملیات شد و گفت: باید میان مسلمانان و مسیحیان در کشور های غربی به ویژه در نیوزلند ارتباط معنوی باشد و اسلام هراسی، اندیشه تکفیری و تروریستی را کنار بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha