جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جامعه مدرسین

حوزه/ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز همدردی با خانواده‌هایی که عزیزانشان را در این حادثه خونین از دست داد‌‌ه‌اند، قاطعانه این جنایت ضدبشری و ضد اسلامی را محکوم می‌نماید و اعلام می‌دارد سرانجام، حقیقت اسلام قلل رفیع جهان را فتح خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران نیوزیلند، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمله تروریستی به نماز گزاران در نیوزیلند که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از مسلمانان گردید، اوج رذالت و خباثت جریانات ضد اسلامی و نژاد پرست غربی را بار دیگر افشا کرد. اسلام ستیزی و ترویج تبعیض و خشونت علیه مسلمانان، نه یک اقدام فردی بلکه یک اقدام جریانی است که سالها در رسانه های غربی علیه مسلمانان طراحی و اجرایی می شود.

غرب و نظام سلطه چه در حمایت آشکار و پنهان از تکفیری‌های داعشی و چه در موج‌افکنی اسلام‌هراسی، آگاهانه به مبارزه با اسلام و رشد روز افزون اسلامی خواهی در جوامع غربی وارد شده است و اقدام جنایتکارانه اخیر، بی شک ثمره ای از خباثت و عناد دین ستیزان مدعی صلح و دوستی است.

ذهن بیمار و خبیث تروریست‌ها، در سیستم فرهنگ ضد اسلامی غرب و با هدایت سرویس‌های امنیتی استکبار شستشو داده شده است و این شرارت‌ها که یک روز از آستین تکفیری‌های داعش خارج می‌شود و یک روز هم از آستین نژاد پرستان ضد اسلام، بی‌شک حقیقت اندیشه مادی و غیر توحیدی غرب را آشکارتر می‌کند.

برخورد مزوّرانه و دوگانه غرب با تروریسم در این حادثه خونبار، بار دیگر خود را نشان داد. مدعیانی که فریاد مبارزه با تروریسم می‌زنند این جنایت بزرگ را تروریستی نمی‌دانند و سعی در ارائه تصویری دروغین از ماهیت آن دارند. اما حقیقت آن است که افکار عمومی آزادگان جهان چهره بزک کرده حامیان تروریسم را شناخته است و چهره تزویر سالهاست که رسوا و بی آبرو شده است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز همدردی با خانواده‌هایی که عزیزانشان را در این حادثه خونین از دست داد‌‌ه‌اند، قاطعانه این جنایت ضدبشری و ضد اسلامی را محکوم می‌نماید و اعلام می‌دارد سرانجام، حقیقت اسلام قلل رفیع جهان را فتح خواهد کرد و اسلام هراسی و اسلام ستیزی صهیونیسم بین الملل و استکبار  هرگز نخواهد توانست نور پر فروغ دین و معنویت و اسلام عزیز را خاموش کند.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha