چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ ماهر حمود

حوزه/ شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت علمیات تروریستی افراطی استرالیایی علیه نمازگزاران بی گناه در مسجد النور در نیوزلند را که منجر به قربانی شدن بیش از ۴۰ نفر از جمله زنان و کودکان شد، محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت علمیات تروریستی افراطی استرالیایی علیه نمازگزاران بی گناه د رمسجد النور در نیوزلند را که منجر به قربانی شدن بیش از 40 نفر از جمله زنان و کودکان شد، محکوم کرد.

شیخ حمود گفت: علمیات تروریستی همه مسلمانان را هدف قرار می دهد و این جنایتکار قبل از انجام عملیات جزییات آن را در رسانه ها منتشر کرده و در نامه ای به نخست وزیر نیوزلند اعلام کرده بود که قصد انجام چنین جنایتی دارد.

وی ادامه داد: این عملیات تروریستی در راستای سلسله علمیات های تروریستی است که مسلمانان را در آمریکا و بیشتر پایتخت کشور های اروپایی هدف قرار داده است.

رئیس اتحادیه علما تاکید کرد: غرب و آمریکا تلاش می کنند که اسلام را با تروریسم ارتباط دهند و اسلام و مسلمین را متهم به تروریسم کنند، این در حالی است که رژیم اسرائیل عامدانه به گسترش اسلام هراسی در جهان دامن می زند و جهان در برابر تروریسم اسرائیلی در فلسطین و تروریسم دیگری که غیر مسلمانان مرتکب می شوند و تحت حمایت و تقویت سیاست های آمریکا هستند، سکوت کرده است.

اتحادیه جهانی علمای مقاومت صاحبان وجدان های بیدار جهان را به محکومیت این جنایت وحشیانه و مجازات مجریان و حامیان آن دعوت کرد و هر گونه عملیاتی که علیه انسانیت از سوی مسلمان یا غیر مسلمان صورت می گیرد را محکوم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha