جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید حسین مومنی

حوزه/ حجت الاسلام مومنی با اشاره به فرایند اسکان مسافران نوروزی، گفت: حوزویان می بایست حداقل ۴۸ ساعت قبل از اعزام (در ساعات معمول) با شماره تلفن ۰۹۱۳۹۰۷۱۶۰۰ تماس گرفته و از خالی بودن ظرفیت اطمینان حاصل کنند. همچنین برای اسکان ارائه کارت طلبگی الزامی است.

حجت الاسلام سیدحسین مومنی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با اشاره به اجرای طرح ابتکاری اسکان نوروزی طلاب و خانواده های آنان در اصفهان، اظهار کرد: طرح اسکان نوروزی طلاب و خانواده های آنان برای سومین سال متوالی در اصفهان انجام می شود.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: با توجه به وضعیت معیشتی طلاب و شرایط دشوار اقتصادی و فشارهایی که بر جامعه و به خصوص بر روی طلاب و خانواده های آنها وجود دارد و از سوی دیگر لزوم نشاط و شادابی و ایجاد همدلی در بین اعضای خانواده، طرح اسکان نوروزی در حوزه اصفهان اجرایی گردید.

وی افزود: یکی از بهترین راهکارهای ایجاد انگیزه و نشاط خانواده، مسافرت است، لذا با توجه به شرایط موجود، اسکان نوروزی را نیز امسال خواهیم داشت و در حوزه اصفهان این تدبیر اندیشیده شده که اگر طلابی با خانواده قصد سفر به اصفهان را داشته باشند، مکان هایی تجهیز و در اختیار طلاب قرار داده شود.

حجت الاسلام مومنی با بیان این که در این زمینه با برخی از استان ها و شهرها نیز هماهنگی به عمل آمده، گفت: برخی از شهرستان ها فضاهای بسیار خوش آب و هوایی را در اختیار دارند، در صورتی که می بینیم طلاب و خانواده های آنان به دلیل هزینه های مسافرت که عمده  آن نیز به هزینه های اسکان مربوط می شود از مسافرت صرفه نظر می کنند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان ضمن تقاضا از مدیران ارشد دیگر حوزه های علمیه برای برنامه ریزی ستادی در این زمینه، عنوان کرد: همان گونه که این طرح در آموزش و پرورش بهینه و کادرسازی شده است، حوزه های علمیه نیز می توانند اقدام به ارائه خدمات اسکان برای سفرهای نوروزی و تعطیلات تابستانی به طلاب نمایند.

وی اضافه کرد: به این وسیله می توانیم بهره وری را از مکان ها و فضاهای آموزشی حوزه علمیه افزایش دهیم تا از ظرفیت موجود به نحو احسن استفاده کنیم و در خدمت طلاب و خانواده های ایشان باشیم.

حجت الاسلام مومنی در مورد ظرفیت اسکان متذکر شد: در شش نقطه تفریحی استان اصفهان امکان اسکان برای طلاب و خانواده های آنان فراهم شده، ظرفیت اسکان در شهر اصفهان ۸ سوئیت به تعداد ۵۰ نفر هرشب و همین تعداد در دیگر شهرستان های تفریحی چون سمیرم، شهرضا، تیران، چادگان و.. فراهم شده است.

وی در پایان با اشاره به فرایند اسکان مسافران نوروزی، گفت: حوزویان می بایست حداقل 48 ساعت قبل از اعزام (در ساعات معمول) با شماره تلفن ۰۹۱۳۹۰۷۱۶۰۰ تماس گرفته و از خالی بودن ظرفیت اطمینان حاصل کنند. همچنین برای اسکان ارائه کارت طلبگی الزامی است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha