پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، سوءمدیریت را بدترین مشکل دانست و گفت: اگر می توانستند و جلوی قاچاق را می گرفتند، حال ما بهتر بود، اما علی رغم شعارهایی که می دهند انواع جنس های قاچاق وارد کشور می شود و جلوی تولید ملی را می گیرد

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، امروز در دیدار حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان، مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) اظهار کرد: انواع استعدادها در انسان نهفته است و بشر تاکنون هرچه خواسته و اراده کرده به آن رسیده است.

وی افزود: آنچه مشکل ایجاد می کند عوامل بیرونی است حال می خواهد در دور دست باشد به مانند تحریم های بیگانه که اگر تنها همین باشد مشکلی نیست، اما عوامل درونی از جمله سوء مدیریت، وادادگی در مقابل بیگانه و مسئولی که نمی داند باید چه کند، بر مشکلات می افزاید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در دین الهی مدیریت ها، حساب شده است، خاطر نشان کرد: بدترین بلای بشر، سوء مدیریت است، حال می خواهد در خانواده، روستا، شهر، کشور و دنیا باشد.

 حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: برخی از مشکلات نیز به خود اشخاص برمی گردد یعنی نمی داند که باید چه کند، خودش را فراموش کرده، از استعدادهایش بی خبر و متکی به بار آمده است، لذا منتظر است که مدیری کاری انجام دهد.
 

وی افزود: ارزشمندترین کار شما و دیگر گروهای جهادی این است که افراد را از حالت غفلت و رکود در می آورید و باعث می گردید تا فرد خودش کار و کارآفرینی کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به کارگرفتن های امروز چه دولتی و چه خصوصی به بردگی بیشتر شبیه است، گفت: مکررا افرادی به ما مراجعه می کنند که ده ماه است حقوق نگرفته اند اما نه می توانند شکایت کنند و نه می توانند از آن شغل بیرون آیند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: اگر دولت، دولت رجایی بود همه می توانستند، اما بعدها انواع مشکلات را پیش آوردند و اکنون نیز مشکلات بسیاری را به وجود آورده اند.

وی ابراز داشت: اگر موج بیداری گسترش پیدا کند، با توجه به اینکه کشوری غنی هستیم می توانیم بسیاری از مشکلات را برطرف سازیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان تا به نیاز نرسد ارزش دوای درد را نمی داند، ادامه داد: بیدار کردن مردم فرصت بسیار خوبی است که باید گسترش پیدا کند و از آن نیز بهره ببریم.

وی گفت: آنچه برای اشتغال روستائیان مهم می باشد این است که در کنار راهکارهای تولیدی، باید راهکارهای صادراتی نیز مد نظر قرار گیرد و این می تواند به صورت یک موج فراگیر گردد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: اگرچه مشکلاتی برای ما ایجاد کرده اند، اما اگر بی خبری ها به پایان رسد آینده روشنی خواهیم داشت و خواهیم فهمید که نباید به دیگران متکی باشیم.

 حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: اگر می توانستند و جلوی قاچاق را می گرفتند، حال ما بهتر بود، اما علی رغم شعارهایی که می دهند انواع جنس های قاچاق وارد کشور می شود و جلوی تولید ملی را می گیرد.

 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha