پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی

حوزه/ امام جمعه قم گفت: در طول چهل سال اخیر هیچ برهه ای از زمان دور از فتنه انگیری و دسیسه دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی نبوده ایم، آنچه طرح ها و نقشه دشمنان را بر باد داده است، صلابت و ایستادگی ملت بصیر ایران بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سعیدی در خطبه های امروز (2 فروردین 98) در مصلی قدس ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تسلیت ایام وفات حضرت زینب سلام الله علیها اظهار کرد: دشمنان سیاه‌نمایی زیادی در خصوص نظام اسلامی داشتند اما رهبری تاکید کردند که ملت ایران بسیار خوش درخشیدند چراکه دشمنان نقشه‌ها برای امت داشتند و صلابت ملت ایران نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با بیان اینکه شعار امسال در ادامه و مکمل شعارهای سال‌های قبل است تصریح کرد: اگر تولید راه بیفتد در اقتصاد کشور نقش اساسی دارد و امید است دولت پشتیبان و برطرف کنند تولید در کشور باشد.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی گفت: انتظار ما از غربی‌ها خیانت و خنجر از پشت زدن است؛ خیانتی که آنها در برجام کردند اینقدر آشکار بود که همگان اذعان کردند که اعتماد به آنها درست نیست.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه برای تحقق شعار سال شناخت ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی و شناخت کمبودها و آسیب‌ها و مقابله با موانع ضروری است گفت: نقش اصلی این راهبرد و شعار رهبری بر عهده جوانان است و تنگناها مسیرساز برای پیشرفت بیشتر و اتکا به توان داخلی است.

وی ادامه داد: دشمنان نقشه‌ها کشیدند تا نگذارند اراده ملت ایران شکل بگیرد و در باورهای دینی و اعتقادی جوانان ما رخنه کنند؛ هجومی که دشمنان به اعتقادات جامعه دارند و به دنبال ترویج بی حجابی و بی‌عفتی در جامعه هستند باید مراقبت شود و جوانان وحدت را حفظ کرده و مرزها را با دشمن اندک کنند.

امام جمعه قم گفت: نقش اصلی راهبرد و شعار رهبری برای سال 98 بر عهده جوانان است و تنگناها مسیرساز برای پیشرفت بیشتر و اتکا به توان داخلی است.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی اظهار کرد: شعار سال در چارچوب اصل 110 قانون اساسی برای جهت‌دهی مسیر جمهوری اسلامی است؛ این شعار تعیین نقشه کلی راه برای خواص و ایجاد حساسیت برای همگان است. رهبری با تحلیل شرایط موجود و بررسی آسیب‌ها و نقاط قوت و درک فاصله و وضعیت امروز سعی می‌کنند نظر جامعه را نسبت به اولویت‌ها و مسائل ضروری نظام و کشور و مردم جلب کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قم با تاکید بر اینکه صبر و استقامت زینب(س) جریان کربلا را در تاریخ ماندگار کرد اظهار کرد: زینب اسطوره بارز مقاومت در برابر ظلم ظالمان و مبلغ ظلم‌ستیزی بود.

وی با اشاره به برپایی مراسم معنوی اعتکاف همزمان با ایام تحویل سال تصریح کرد: امیدواریم امسال سال خوبی برای همه ملت ایران با تحقق شعار مد نظر رهبری باشد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha