جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار اعضای قرارگاه اربعین

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر لزوم تسریع در کمک رسانی به سیل زدگان شمال کشور از کارهای جهادی طلاب در مناطق سیل زده و اظهار تسلی آنها به مردم سیل زده تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی، در دیدار مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان، ضمن ابراز تأسف شدید از مصیبت وارده به مردم استان گلستان و مازندران و برادران اهل سنت در مناطق سیل زده بر لزوم تسریع در کمک رسانی به آنها و آغاز عملیات عمرانی همچنین کمک به خانواده ها جهت جبران خسارت وارده به اثاثیه و زمین‌های کشاورزی آنها تأکید کردند و از کارهای جهادی طلاب در مناطق سیل زده و اظهار تسلی آنها به مردم سیل زده تشکر کردند.

️ایشان در ادامه افزودند: نباید به مرور زمان این مردم فراموش شوند و تا بازگشت امور به شرایط عادی زندگی برای آنها باید مسئولین در کنار آنها باشند.

 

حضور نماینده حضرت آیت الله علوی گرگانی در منطقه سیل زده

در پی حادثه تلخ جاری شدن سیل و گرفتار شدن مردم نجیب استان گلستان خصوصا مردم آق قلا نماینده حضرت آیت الله علوی گرگانی در منطقه سیل زده آق قلا جهت همدردی و بررسی مشکلات آسیب دیدگان حاضر شد  و از نزدیک مشکلات مردم منطقه را مشاهده و بررسی کرد و با مردم سیل زده گفتگو نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha