پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار فرمانده نیروی انتظامی با آیت الله سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی، حل هرچه سریعتر مشکلات سیل زدگان در دو استان مازندران و گلستان را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،حضرت آیت الله سبحانی امروز در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی که در قم برگزار شد، با انتقاد از پیش‌‌بینی نکردن  حادثه سیل در شمال کشور گفتند: اگر سیل در استان کویری مثل یزد رخ می داد قابل توجیه بود، اما در مازندران و گلستان که طبیعت بارندگی دارند قابل توجیه نیست.

 

معظم له در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تبلیغ سفر در این ایام بیان کردند: حجم بالای سفر باعث بوجود آوردن تصادفات می شود.

این مرجع تقلید، ضمن تقدیر از نهادهایی که به دنبال کمک‌رسانی به گلستانی‌ها هستند، اضافه کردند: اکنون نهضت عمومی در راستای کمک به مردم گلستان دنبال شده که این اقدام قابل تقدیر است و امیدواریم با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم نیز بیشتر در میدان کمک حضور یابند؛ هر چند ظاهر این‌ها شرّ است اما باطن آن خیر است و از باطن آگاهی نداریم.

حضرت آیت الله سبحانی در ادامه بیان داشتند: شماره 110 پلیس برای مردم، نعمت بزرگی است؛  برمبنای فرمان امام علی(ع) به مالک اشتر، رضایت خواص ملاک نیست، بلکه کوشش کنید رضایت عموم مردم را بدست آورید که الحمدلله از این بابت موفق بوده اید.

 

حجت الاسلام و المسلمین  سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) نیز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی گفت: حل مشکلات مردم باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

 

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی هم در این دیدارها به کاهش ده تا پانزده درصدی تصادفات نسبت به مدت مشابه پارسال اشاره کرد و گفت: زیرساخت راهها؛ ایمنی خودروها و فرهنگ سازی سه عامل کاهش تصادفات است.

 

سردار اشتری همچنین وضعیت اقتصادی را عامل افزایش سرقت در یکسال گذشته دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha