سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دیدار فرمانده نیروی انتظامی با آیت الله العظمی وحید

حوزه/ سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی امروز با سفر به شهر مقدس قم و در ادامه دیدار های نوروزی خود با مراجع معظم تقلید و شخصیت های حوزوی  با حضرت آیت الله  وحید خراسانی نیز دیدار و گفت و گو کرد.

حضرت آیت الله وحید خراسانی در این دیدار با بیان اینکه بحمد الله امروز شاهد موفقیت نیروی انتظامی هستیم، اظهار داشتند: نیروی انتظامی  ماموریت خطیر تامین امنیت را عهده دار است و نیروهای پلیس باید قدر و جایگاه خود را بدانند.

 

 این مرجع تقلید خطاب به فرمانده ناجا و کارکنان پلیس گفتند: همت شما بسیار ستودنی است و بنده دعا گوی شما هستم و به شما سفارش می کنم هر روز قران بخوانید، ان شاء الله خداوند شما را  که برای حفظ امنیت تلاش می کنید، حفظ کند.  

 

 خدمت به مردم را توفیق می دانیم

 

سردار حسین اشتری نیز در این دیدار ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، حلول سال نو و ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی ؛ نهادی  خدمتگزار به مردم است و این مهم را توفیق  می دانیم.

 

 وی با اشاره به آماده باش نیروهای پلیس در ایام نوروز افزود:  در این ایام بیش از 300 هزار نیروی پلیس اعم از فرماندهان،   افسران، درجه داران  و سربازان وظیفه  در خدمت و کنا ر مردم هستند.

 

 فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: بحمد الله، با تلاش آحاد همکارانم شاهد کاهش تصادفات و جرایم در روزهای نخست نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته  هستیم.

 

 سردار اشتری با اشاره به گستردگی و تنوع ماموریتی نیروی انتظامی مطرح کرد: سال گذشته را با اجرای ماموریت های متنوعی پشت سر گذاشتیم که مهم ترین آن  ماموریت بزرگ " اربعین " بود  به طوری که بیش از 2 میلیون زائر به کربلا اعزام شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha