چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
سیل استان گلستان

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در نامه ای به نماینده ولی فقیه در استان گلستان، ضمن ابراز همدردی با مردم عزیز آن خطه، بر آمادگی حوزه های خواهران برای کمک رسانی به سیل زدگان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در نامه ای به آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان، ضمن ابراز همدردی با مردم عزیز آن خطه، بر آمادگی حوزه های خواهران برای کمک رسانی به سیل زدگان تاکید کرد.

متن نامه بدین شرح است:

محضر مبارک حضرت آیت الله نورمفیدی

نماینده معزز ولی فقیه در استان گلستان

خبر غم بار حادثه سیل استان گلستان در مناطق گنبدکاووس، مینودشت به ویژه شهرها و روستاهای آق قلا، گالیکش و بندرترکمن موجب تألم فراوان شد.

بدون شک همت والا، همدلی، استقامت و پایداری و به فرمایش مقام معظم رهبری وحدت مثال زدنی مردم شریف شیعه و سنی آن منطقه؛ در حل مشکلات و آلام عزیزان راهگشاست.

انتظار می رود که مسئولین محترم کشوری و استانی جهت رفع مشکلات فراوان مردم حادثه دیده، تلاش وافر نمایند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با مردم عزیز آن خطه و تقدیر از زحمات و پیگیری های حضرتعالی و مسئولین لشکری و کشوری و طلب صبر از درگاه خداوند متعال، از مسئولین و طلاب حوزه های علمیه خواهران آن استان می خواهم که به فراخور توان خود، جهت کمک و تسکین آلام مردم شریف سیل زده تمام توان مادی و معنوی خود را به کار بندند.

عبدالکریم بهجت پور

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha