جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله صافی

حوزه/ حضرت آيت الله صافي گلپايگاني گفتند: خانواده هاي زيادي در حادثه سیل دچار آسيب و زيان شده و خسارات فراواني را متحمل شده اند كه لازم است هر چه سريع تر مشكلات آنان مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت  آيت الله صافي گلپايگاني در ديدار نوروزي  مشاور امور روحانيت وزير كشور با ايشان طي سخناني با ابراز تأسف از جاري شدن سيل ويرانگر در  چند استان كشور ، لزوم برنامه ريزي و اتخاذ تدابير پيشگيرانه براي جلوگيري از وقوع اين گونه حوادث و بلاياي طبيعي را خواستار شدند.

ایشان با تأكيد بر ضرورت تلاش مردم و مسؤلان براي كمك رساني به مناطق سيل زده و كاهش آلام مردم آسيب ديده از اين حادثه تلخ تصريح كرد: خانواده هاي زيادي در اين حادثه دچار آسيب و زيان شده و خسارات فراواني را متحمل شده اند كه لازم است هر چه سريع تر مشكلات آنان مرتفع شود.

حضرت آيت الله صافي گلپايگاني همچنين با اشاره به بحران ناشي از بارش شديد باران و جاري شدن سيل در برخي از مناطق استان گلستان و حضور چند روزه وزير كشور در كنار مردم گرفتار در سيل و آب گرفتگي، از زحمات و تلاش هاي مجدانه وي، معاونين و ديگر عوامل امدادي در كمك به رفع بحران پيش آمده و كاهش آلام مردم منطقه تشكر و قدرداني كرد.

حجت الاسلام والمسلمين نمازي مشاور وزير كشور در امور روحانيت نيز در اين ديدار ضمن تبريك سال نو و ابلاغ سلام مقام عالي وزارت،گزارشي از اقدامات صوت گرفته در مناطق سيل زده ارائه كرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha