سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ بازدید  هیئت عالی حوزه های علمیه کشور از مناطق سیل زده

حوزه/ نمایندگان مدیر حوزه های علمیه کشور پس از بازدید میدانی از مناطق سیل زده گلستان، در جلسه ای با مسئولان حوزه استان از تلاش ها کمک رسانی جهادی نهادهای حوزوی و طلاب و روحانیون در مناطق سیل زده قدردانی کردند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجج اسلام والمسلمین سیدمفید حسینی کوهساری، مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل و مجتبی فاضل، مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور در پایان برنامه های سفر به مناطق سیل زده، در جلسه ای با مدیر و مسئولان حوزه علمیه استان گلستان شرکت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ملکی، مدیر حوزه علمیه استان گلستان، در این جلسه با تقدیر از پیگری ها و ابراز همدردی آیت الله اعرافی با مردم سیل زده استان، از حضور هیئت عالی حوزه های علمیه کشور در بین سیل زدگان قدردانی کرد.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان با ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه و روحانیت استان، گفت: حوزه و روحانیت استان از همان ساعات اولیه وقوع سیل، در کنار مردم سیل زده بوده و از هیچ کمکی به مردم دریغ نکرده اند.

وی به هماهنگی بین نهادهای حوزوی استان گلستان در کمک رسانی به مردم سیل زده اشاره کرد و افزود: علی رغم تعطیلات نوروزی، بلافاصله جلسه هماهنگی نهادهای حوزوی استان تشکیل شد و با برنامه ریزی های لازم، طلاب و روحانیون به کمک سیل زدگان شتافتند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی، امداد رسانی طلاب و روحانیون را جهادی دانست و تصریح کرد: در بحث کمک رسانی به سیل زدگان هیچ تفاوتی بین شیعیان و برادران اهل سنت نبوده است.

حجج اسلام والمسلمین حسینی کوهساری و فاضل نیز در این جلسه، پس از استماع گزارش مسئولان حوزه گلستان، از تلاش های حوزه علمیه و طلاب و روحانیون در مناطق سیل زده قدردانی کردند.

نمایندگان آیت الله اعرافی همچنین بر ضرورت استمرار خدمت رسانی به سیل زدگان تا زمان حل مشکلات آنان تاکید کردند.  

بر پایه این گزارش، دیدار با آیت الله نورمفیدی، امام جمعه گرگان، حضور در شهرهای بندر ترکمن و آق قلا، جلسه با حجت الاسلام محمدصالح منصوری امام جمعه بندرترکمن، دیدار و گفتگو با مردم سیل زده و بازدید از فعالیت های جمعی از روحانیون جهادی از مهمترین برنامه های سفر نمایندگان مدیر حوزه های علمیه کشور به استان گلستان بود.

حجج اسلام والمسلمین محمود ابوترابی مدیر حوزه علمیه استان مازندران و عباسی مدیر حوزه علمیه بابل نیز در این سفر، هیئت عالی حوزه های علمیه کشور را همراهی می کردند.

انتهای پیام 313/3

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha