جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کمک رسانی نمایندگان طلاب بابل و  مبلغان گروه فرهنگی تبلیغی حامیان ولایت به مردم سیل زده

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان از اعزام یک گروه از روحانیون همدانی برای انجام امور تبلیغی و خدمات اجتماعی و عمرانی به استان گلستان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی، معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به وقوع سیل در برخی مناطق کشور، از اعزام یک گروه از روحانیون جهادی حوزه علمیه همدان به مناطق سیل زده گلستان خبر داد.

وی با بیان این که علما، اساتید، مدیران، روحانیون و طلاب استان همدان برای خدمت رسانی به مردم سیل زده آمادگی کامل دارند، افزود: یک گروه از روحانیون همدانی برای انجام امور تبلیغی و خدمات اجتماعی و عمرانی به سمت استان گلستان حرکت کردند.

حجت الاسلام ارتقایی افزود: از آنجایی که حدود 1000 منزل در شهرستان آق قلا و روستاهای اطراف آن به کلی خراب شده است و شرایط جوی هم چندان پایدار نیست، بنابراین نیازمند کار جهادی برای کمک به سیل زدگان هستیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان یادآور شد: با پایین آمدن سطح آب و مهیا بودن شرایط کاری باید هر چه زودتر خدمت رسانی به مردم سیل زده را آغاز کرد.

 وی در پایان تاکید کرد: این تیم با هماهنگی که حوزه علمیه همدان با تشکل فراگیر تبلیغ گروهی در قم انجام داده است، از امروز برای انجام ماموریت های محول شده به این مناطق اعزام شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha