جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین احمدعلی یوسفی

حوزه/ رئیس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه تصریح کرد: برای لبیک به بیانات مقام معظم رهبری باید در سال رونق تولید با عمل به اقتصاد مقاومتی، دست به فرصت سازی بزنیم.

حجت الاسلام و المسلمین احمد علی یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که در سال 98 بر اساس شعار سال باید اهتمام همه ملت به خصوص مسئولان بر زمینه سازی در جهت رونق تولید باشد، اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند برخلاف برخی القائات منفی نگرانه ، امسال، سال فرصت ها و گشایش ها برای ملت ما خواهد بود.

وی افزود: بهترین فرصتی که مقام معظم رهبری در سال های اخیر فراروی ما ایجاد کرده اند، ناظر به لزوم اهتمام به اقتصاد مقاومتی و به خصوص پیگیری واقعی تحقق نظریه اقتصاد مقاومتی است، چرا که اگر این موضوع محقق گردد، شاهد رونق تولید و به تبع آن کاهش مشکل تورم و بیکاری خواهیم بود.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همچنین با تاکید بر این که رشد و تحول اقتصادی در سایه حمایت از تولید داخل صورت می گیرد، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها در این سال های اخیر تاکید کرده اند، چنانچه ما می خواهیم اوضاع اقتصادمان بهتر شود و گرفتاری های موجود به خصوص در عرصه معیشت مرتفع گردد، راهکارش همانا تکیه بر اقتصاد مقاومتی آن هم نه فقط در عرصه شعار و حرف بلکه مهم تر در میدان عمل است.

وی خاطرنشان کرد: ما در وضعیت کنونی ، ظرفیت عظیم نیروی انسانی و منابع طبیعی و اقتصادی سرشاری داریم که اگر از این ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی بهره برداری درست و حداکثری داشته باشیم، به حول و قوه الهی بخش اعظم مشکلات و تنگناهای اقتصادی کشور رفع می شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha