چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
اقدام جهادی روحانیون نکا در کمک به سیل زدگان

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی گروه های تبلیغی مازندران با بیان این که گروه های تبلیغی و طلاب جهادی با همه توان و در کمال خلوص نیت در مناطق سیل زده حضور یافتند، گفت: حضور طلاب جهادگر در کنار سایر اقشار مختلف مردم در تسریع روند امداد رسانی بسیار اثرگذار بوده است.

حجت الاسلام پورعلی، مسئول شورای هماهنگی گروه های تبلیغی مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران به مهم ترین اقدامات گروه های تبلیغی استان در مناطق سیل زده گلستان و مازندران اشاره کرد و گفت: گروه های تبلیغی و جهادی استان از نخستین ساعات وقوع سیل به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

وی با بیان این که گروه های تبلیغی و طلاب جهادی با همه توان و در کمال خلوص نیت در مناطق سیل زده حضور پیدا کردند، افزود: حضور طلاب جهادگر در کنار سایر اقشار مختلف مردم در تسریع روند امداد رسانی بسیار اثرگذار بوده است.

حجت الاسلام پورعلی با اشاره به این که این حضور مبلغان دینی و روحانیان در کنار مردم به معنای اثبات همدردی روحانیان با مردم سیا زده است، بیان داشت: این حضور خودجوش طلاب و روحانیان ثابت کرد که حوزویان در هر شرایطی کنار مردم هستند.

مسئول شورای هماهنگی گروه های تبلیغی مازندران با بیان این که گروه های تبلیغی بسیاری در جریان سیل اخیر در شهرهای مختلف استان به خدمت رسانی مشغول هستند، افزود: علاوه بر این هر یک مدارس علمیه استان نیز بر اساس توانمندی خود به انجام خدمات امدادی به مردم سیل زده استان می پردازند.

وی در ادامه سخنان خود همچنین از اعزام گروه های تبلیغی به گلستان اشاره کرد و گفت: با توجه به این که مردم این استان شرایط نامطلوبی دارند بخشی از گروه های تبلیغی نیز به شهرهای استان گلستان اعزام شدند.

حجت الاسلام پورعلی با بیان این که گروه های تبلیغی و طلاب جهادی از همان نخستین ساعات حادثه سیل در صحنه خدمت رسانی به مردم حاضر شدند، افزود: این حضور پرشور و خودجوش موجب خوشحالی و دلگرمی مردم سیل زده و خسارت دیده استان شد.

مسئول شورای هماهنگی گروه های تبلیغی مازندران با اشاره به این که در سیل اخیر صحنه ای از وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان به نمایش گذاشته شد، بیان داشت: باید این همبستگی و همدلی تا آخرین لحظه از جبران خسارت این حادثه ادامه داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود به بازدید گروه های تبلیغی مازندران از مناطق سیل زده گلستان اشاره کرد و گفت: در این بازدید ها کمبودها و نیازهای مردم و شهرهای خسارت دیده شناسایی و از سوی این گروه های تبلیغی تأمین خواهد شد.

حجت الاسلام پورعلی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود فرمان دادند همه در صحنه خدمت رسانی به مردم سیل زده حاضر شوند، بیان داشت: این حضور با برکت گروه های مردمی و جهادی نقش بسیار مؤثری در روند خدمت رسانی به این مردم نجیب داشته و خواهد داشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha