سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 486959
۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی- امام جمعه همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با روحیه جوانی و مردمی، پای درد دل مردم می نشیند و تلاش می کند که به هر شکل ممکن گره گشای بخشی از مشکلات آنان در این روزهای سخت اقتصادی باشد، البته مردم هم با او احساس راحتی می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی متولد سال ۱۳۵۶و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق و دکترای فقه و اصول، از اساتید حوزه علمیه قم و جامعه المصطفی، چندی قبل با حکم مقام معظم رهبری به عنوان «نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان انتخاب و جایگزین آیت الله طه محمدی شد.

با انتخاب حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به عنوان امام جمعه همدان، او اکنون با کمتر از 42 سال سن، جوان ترین نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان است.

او با روحیه جوانی و مردمی و چهره ای متبسم، پای درد دل مردم می نشیند و تلاش می کند که به هر شکل ممکن گره گشای بخشی از مشکلات آنان در این روزهای سخت اقتصادی باشد، البته مردم هم با او احساس راحتی می کنند.

امام جمعه جوان دیروز هم بی تکلف و بدون تشریفات اداری و محدودیت های امنیتی، در امامزاده عبدالله همدان با مردم دیدار نوروزی داشت و پای صحبت های آنان نشست. او حتی به نزد پیرمردی که در گوشه ای از امامزاده نشسته بود و توان چندانی برای راه رفتن نداشت، رفت و با صمیمیت و بی تکلف به حرف های او گوش داد.

جوانترین نماینده ولی فقیه از کودکان هم غافل نبود و به آنها عیدی مختصری داد تا خاطره ای خوش از این برنامه داشته باشند.

به امید روزی که همه مدیران در نظام مقدس اسلامی دیوارهای کاذب بین خود و مردم را بردارند تا مردمی که جانانه پای انقلاب و ولایت فقیه ایستاده اند، به راحتی مشکلات خود را با آنان در میان بگذارند. ان شاءالله

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha